امام‌جمعه شاهرود:
 امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای ارج نهادن به خدمات ارزنده این سازمان مردمی است، گفت: بسیج مظهر ولایتمداری و خدمت رسانی به مردم و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۷۹۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 20 November 2019

بسیج مظهر ولایتمداری و خدمت‌رسانی/ راه اعتراض آشوب نیست

به گزارش تابناک سمنان:حجت‌الاسلام عباس امینی شامگاه سه‌شنبه در نشستی با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های شاهرود در مسجدالنبی(ص) دانشگاه آزاد این شهر ضمن بیان اینکه فرارسیدن هفته بسیج فرصتی مغتنم برای ارزش و ارج نهادن به خدمات این نهاد ارزشمند انقلابی است، ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های بزرگ بسیجیان ولایتمداری و بصیرت است.

وی با اشاره به خدمات والای بسیج در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، بیان کرد: بسیج در زمینه‌های مختلف علمی، هنری، پزشکی، اقتصادی، تولیدی، دفاعی و ده‌ها زمینه دیگر همواره در خط مقدم تلاش برای ساختن ایرانی آباد و همچنین مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

راه اعتراض آشوب نیست

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه پیامبر اکرم(ص) در حدیثی می‌فرماید که صحت و امنیت دو نعمت مجهول و ناشناخته برای مردم است، گفت: امروز شرایط جامعه ایران اسلامی نیز به‌گونه‌ای است که ما باید قدردان امنیتی باشیم که بر کشورمان حاکم است آن‌هم امنیتی که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا حاصل‌شده است.

امینی بیان کرد: شاید مردم ما به برخی مسائل معترض باشند اما راه آن اعتراض و آشوب و همچنین از بین بردن زیرساخت‌ها و ... نیست دشمنان ما دوست دارند که در کشورمان ناامنی ایجاد شود همان‌طور که در کشورهای دیگر منطقه ناامنی ایجاد کردند چراکه با این کار زمینه هجوم و نفوذ و درنهایت خسارت زدن به مردم و منابع آن کشورها را در پی می‌گیرند اما در کشورمان چنین نیست چراکه مردم ما مردمی بصیر هستند.

وی افزود: امنیت برای کشور ضرورت دارد و مردم در راستای ناامنی متضرر می‌شوند درنتیجه باید دانست که در سایه ناامنی هیچ‌چیز حتی مشکلات اقتصادی درست نمی‌شود.

ضرورت شناخت علم ائمه اطهار(ع)

امام‌جمعه شاهرود در ادامه با اشاره به ویژگی‌های بارز پیامبر(ص)، تأکید کرد: حضرت محمد(ص) آخرین شریعت را در بین سلسله انبیاء الهی آوردند و آن را تکمیل کردند که این شریعت بعدها در زمان امام صادق(ع) به انقلاب علمی برای بشریت بدل شد که این انقلاب علمی و دینی برای بشریت تاریخ و مرز ندارد.

امینی بابیان اینکه بشر هر میزان در علم پیشرفت کند بازهم بی‌نیاز به علم امام صادق(ع) نیست، تأکید کرد: اگر ما شناخت درستی از سیره اهل‌بیت(ع) و پیامبر(ص) داشته باشیم به‌خوبی علم آن بزرگواران برایمان مشخص می‌شود و پی می‌بریم که این علم چه جایگاهی در حیات بشری دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار