دومین نمایشگاه کتاب کیش که طی ۱۰ روز گذشته با مشارکت ۲۸۱ ناشر در تالار شهر کیش برپا بود، با حدود یک میلیارد تومان فروش کتاب به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۹۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 18 November 2019

به گزارش تابناک کیش، دومین نمایشگاه کتاب کیش که طی ۱۰ روز گذشته با مشارکت ۲۸۱ ناشر در تالار شهر کیش برپا بود با حدود یک میلیارد تومان فروش کتاب، به کار خود پایان داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، در حاشیه مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با ایرنا، ضمن اعلام این خبر افزود: در مجموع ۲۵ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند و افزون بر یک میلیارد تومان کتاب با تخفیف ۵۰ درصد از طریق بن کارت به خریداران عرضه شد. 

سعیدپور علی اضافه کرد: در این خصوص ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه بن کارت تخفیف ۵۰ درصدی کتاب با همیاری سازمان منطقه آزاد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش خصوصی به  این نمایشگاه تزریق شد.

وی تخصیص ۱۰۰میلیون تومان برای تجهیز کتابخانه مدارس جزیره کیش، برنامه ریزی برای بازدید و حضور دانش آموزان در این نمایشگاه در اوقات صبح، حضور پررنگ گردشگران و کیشوندان، مشارکت گسترده ۲۸۱ ناشر داخلی و خارجی  در این رویداد فرهنگی، فعالیت بخشهای ویژه کودک و نوجوان را از ویژگیها و دستاوردهای  نمایشگاه کتاب کیش عنوان کرد.

 پورعلی همچنین رونمایی کتب، برگزاری شب شعر و اجرای برنامه فرهنگی متعدد را از جمله اقدامات حاشیه ای این رویداد ذکر و از همه دست اندرکان و مشارکت کنندگان تقدیر کرد. 

نمایشگاه  کتاب کیش با مشارکت ۲۸۱ ناشر داخلی و خارجی،  عصر چهارشنبه ۱۵ آبان  در تالار شهر این جزیره گشایش یافت و جمعه شب به کار خود پایان داد.

 در قالب این رویداد بزرگ فرهنگی که به مناسبت هفته کتاب و روز کیش برای دومین سال در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع برگذار شد، بیش از۱۳ هزار ۸۰۰ عنوان کتاب در قالب ۱۱۳ هزار جلد  عرضه شد.

این کتابها با موضوع های عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهبی ،مدیریت، بازرگانی ،زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزشی، آشپزی، اجتماعی، سیاسی،حقوقی، صنایع دستی و کتاب های صوتی در بخش کودک و نوجوان در معرض فروش گذاشته شد.
 کتاب های این نمایشگاه با تخفیف ویژه ۲۰ تا ۵۰ در صد در اختیار خریداران و علاقه مندان قرار گرفت و در این زمینه با همکاری بانک شهر، بن خرید کتاب در سقف ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان بین متقاضیان و کیشوندان توضیح شد،

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار