مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام خبر داد؛
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ثبت نام و عضو گیری در کتابخانه های عمومی این استان امروز ۲۵ آبان ماه رایگان انجام می شود.
کد خبر: ۷۹۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 16 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد جلیلیان اظهار داشت : این اقدام به مناسبت آغاز بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انجام و از عموم مردم، کارکنان دستگاه های اجرایی، دانش آموزان و دانشجویان برای عضویت رایگان دعوت می شود.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم می توانند امروز شنبه با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر استان جهت استفاده یکساله از خدمات این مراکز فرهنگی ثبت نام کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی بین آحاد مختلف مردم این استان و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

جلیلیان به برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در این استان اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت اهدا کتاب رایگان بین مردم، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، مسابقه کتابخوانی، نشست کتابخوان، رونمایی و نقد کتاب، تجلیل از کتابداران، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از کتابخانه ها و ... است.

جلیلیان تعداد کل اعضا کتابخانه های عمومی استان را ۵۱ هزار و ۵۲۲ نفر عنوان کرد.

۴۳ باب کتابخانه عمومی استان با ۶۸۹ هزار جلد کتاب در مناطق مختلف استان ایلام وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار