رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: دستور شروع انتخابات از دهم آذر ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 13 November 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: احمدی زاده با تاکید بر اینکه از روز دهم آذر دستور شروع انتخابات صادر خواهد شد و ثبت نام از کاندیدا‌ها تا پایان وقت اداری روز شنبه شانزدهم آذر ۹۸ به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد، افزود: فرمانداری‌ها و مراکز حوزه انتخابیه آمادگی لازم ایجاد و کمیته‌های ستاد انتخابات استان نیز با فوریت بررسی‌های لازم انجام و در صورت مورد یا اشکال نسبت به رفع آن اقدام کنند.

او از کاندیدا‌های احتمالی در خواست کرد ثبت‌نام را به روز‌های آخر موکول نکنند و با دستور شروع انتخابات نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ادامه داد: مدارک لازم برای ثبت نام و شرایط را در اطلاعیه شماره دو ستاد انتخابات کشور اعلام شده که توسط کمیته‌های اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به اطلاع نامزد‌ها از طریق صدا و سیمای مرکز استان، جراید و سایت‌ها و فرمانداری‌ها خواهد رسید.

او همچنین به انتخاب هیات‌های اجرایی در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با دستور شروع انتخابات با حضور افراد فهیم و با تجربه، بی طرف در هیات‌های اجرایی شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری و شور و نشاط خواهیم بود.

احمدی زاده با بیان اینکه برگزاری انتخابات از جمله ماموریت‌های مهم وزارت کشور محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران در اجرای قانون انتخابات با تعامل منطقی با هیات‌های نظارت بر انتخابات زمینه رقابت برای مشارکت حداکثری و دفاع از حقوق همه کاندیدا‌های حوزه مربوطه فراهم آورند.

در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های سروستان کوار خرامه برگزار شد و میزان آمادگی حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های مذکور و برخی دغدغه‌های فرمانداران مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش کمیته‌های پشتیبانی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی، حقوقی و امنیتی پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار