استاندار تهران به بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و کوتاهی آنان در این زمینه هشدار داد: به مدیران بانک‌ها اعلام می‌کنیم جبران مافات کنند.
کد خبر: ۷۹۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 13 November 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در جلسه اشتغال استان اظهار داشت: ۶ ماه است که اعلام می کنیم بانک ها به روستایی ها تسهیلات پرداخت کنند ولی عملکردی از آنها نمی بینیم.

وی افزود: از بانک های عامل توقع پرداخت داریم و در این زمینه هیچ دفاعی از آنها پذیرفته شده نیست.

استاندار تهران ادامه داد: بررسی ها و نظارت بر عملکرد بانک ها نشان می دهد که بانک های این استان در رتبه ۲۸ و ۲۹ کشوری در پرداخت تسهیلات به روستاییان قرار دارند و در بانک ها تحرک و پویایی ندیده ایم.

وی بر توسعه اشتغالزایی و رونق تولید در این استان تاکید کرد و گفت: جدی گرفتن کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید با ایجاد اشتغال و فراوانی کالاها توطئه ها را بی اثر می کند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: باید مشکلات تولید کنندگان مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید در سطح روستاها باشیم.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای هفت نفر به ازای هر طرح تولیدی در استان گفت: استان در این زمینه رتبه اول را کسب کرده است از این رو باید فرصت کارآفرینی را برای تولیدکنندگان تسهیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار