معصومه حسنی خوانسار در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیست و پنجم آبان ماه جاری زنگ کتاب در مدارس استان به صدا در می آید.
کد خبر: ۷۹۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 13 November 2019

معصومه حسنی خوانسار ضمن تبریک هفته کتاب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امیدوارم که در  کتابخانه های عمومی برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شود و علاوه بر اعضا شاهد حضور پربار تمامی اقشار جامعه باشیم.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه بیست و هفتم آبان ماه روز کتابخوانی است، روز ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه را هفته کتاب و کتابخوانی نام نهاده اند .

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه  افزود: در طی هفته از کتابداران ،کتابخوانان و کتابخانه های نمونه در سطح استان ،طی برگزاری مراسمی تقدیر و تشکر می شود و بیست و پنجم آبان ماه عضویت در کتابخانه های عمومی به مدت یک سال با استفاده از تمامی خدمات رایگان از جمله برنامه این هفته نام برد.

خوانسار تاکید کرد:کسانی که کتابی را از کتابخانه های عمومی به امانت گرفتند ولی مجدداً به کتابخانه پس ندادند شامل جریمه می شوند و اگر از بیست و سوم تا سی ام  تحویل دهند شامل بخشودگی جرایم میشوند

به گفته این مسئول،در این هفته نشست‌های مختلفی از جمله کتابخوانی، کتابخوانی نابینایان، نمایشنامه خوانی مردی از جنس بلور و غیره برگزار می شود.

وی در پایان تصریح کرد: دو ایستگاه مطالعه در ثلاث باباجانی و هرسین برپا شده و تور کتابخانه گردی انجام ودر حال برنامه ریزی برای اینکه در این هفته یک میدان یا بوستان به نام کتاب نام گذاری شود هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار