کد خبر: ۷۹۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ 12 November 2019
جلسه توجیهی مدیر شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور بخشدار و دهیاران در محل بخشداری چاروسا برگزار شد.
بخشدار چاروسا در این جلسه ضمن اشاره به خدمات بنیاد برکت در چاروسا گفت:این بنیاد با اجرای طرح های حمایتی شامل خدمات بیمه حوادث، درمانی،خودرویی روستاییان و نیز طرح های عمرانی، و وام های اشتغال زایی توانسته است در منطقه محروم چاروسا نقش موثری را ایفا نماید.

وی گفت:بنیاد برکت اقدامات خوبی را در جهت اشتغال جوانان و رونق فضای کسب و کار  شروع کرده که باید همه دهیاران و مردم منطقه همکاری لازم را در جهت حل مشکلات و اشتغال انجام دهند.

محمودی در ادامه اظهار کرد: طرحهای شرکت بیمه بنیاد برکت  در سطح روستاها تحت عنوان بیمه به روستاییان عزیز اقدامات بسیار مهمی انجام می دهد و باید مردم از این طرح های حمایتی استفاده کنند و از دهیاران درخواست کرد تا با اطلاع رسانی و توجیه کردن مردم روستا در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهند.

صادق انصاری مدیر شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت در این جلسه گفت:شرکت خدمات بیمه برکت وابسته به بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان عضوي از خانواده صنعت بيمه كشور در راستای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای ساکنان نقاط کمتر توسعه یافته و روستایی کشور و با هدف پوشش بیمه ای محرومین و روستاییان کشور در سال 1392 تاسیس و در این مدت خدمات ارزشمند و شایان توجهی به ساکنان مناطق محروم ارایه کرده است.

انصاری گفت:طرح برکت خانواده در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت از زوج های نابارور مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور نمونه هایی از اقدامات این شرکت می باشند.

انصاری بیان کرد؛ بنیاد برکت تاکنون اقدامات زیادی در حوزه رونق فضای کسب و کار، آبرسانی ،ساخت مساجد، مدارس و طرحهای حمایتی در سطح بخش چاروسا و استان انجام دادند.
انصاری مدیر شرکت بیمه برکت در استان بیان کرد: پوشش خدمات بیمه ای و حمایتی بنیاد برکت شامل : پوشش بیمه تکمیلی درمان روستائیان، بیمه حوادث طبیعی و بیمه مسئولیت مدنی دهیاران می باشد. 

انصاری افزود: بنیاد برکت برای درمان حوزه ناباروری روستاییان نیز فعالیت نموده، در این طرح زوج های روستایی که ناباروری دارند واز نظر درآمد در مضیقه مالی باشند، با معرفی دهیاران و بخشدار تحت پوشش قرار می گیرند و صفر تا صد هزینه های آنان توسط بیمه برکت پرداخت می شود.  

وی افزود: واجدین شرایط با معرفی دهیاری ها پس از تشکیل پرونده به مراکز درمانی معرفی و تا زمان بچه دار شدن هزینه‌های آنها و حتی هزینه ایاب و ذهاب آنها هم پرداخت می شود. و اقدامات لازم برای قرارداد با بیمارستان زینبیه فارس جهت پذیرش زوجین صورت گرفته است.

وی در این زمینه گفت:شرایط ثبت نام این طرح به این صورت است که افراد متقاضی باید ساکن روستا و دفترچه خدمات درمانی روستایی داشته باشند و سن خانم زیر چهل سال و فرزند هم نداشته باشند، از جمله شرایط این طرح می باشد.

وی همچنین از دیگر مزایای پوشش خدمات بیمه ای بنیاد برکت در بخش چاروسا از قبیل بیمه تکمیلی روستاییان و بیمه مسئولیت دهیاری و بیمه ثالث ماشین الات تحت اختیار دهیار  و بیمه عمر خبر داد.

گفتنی است هزینه بیمه تکمیلی درمان روستاییان در طول سال برای هر نفر ۵۰هزار تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار