هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمانشاه گفت:امروز می بینیم که در جهان اسلام کشورهای مسلمان ما بر علیه مسلمان های دیگر در حال جنگ هستند در حالی که اتحاد اسلامی پسندیده است.
کد خبر: ۷۹۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 11 November 2019

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:قرآن به ما دستور داده همه ما باید متحد باشیم ،اگر متفرق و اختلاف وجود داشته باشد باعث سست شدن پایه‌های وحدت اسلامی می شود.

وی خاطر نشان کرد:امروزه به هر جهت که می‌رویم دشمن در پی ایجاد فتنه است و برای اختلاف بین مسلمین تلاش هایی انجام میدهد تا باعث تحریک شده قصد دارد نسل کشی و برادر کشی راه اندازد.

مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان کرمانشاه افزود:امروز می بینیم که در جهان اسلام کشورهای مسلمان ما بر علیه مسلمان های دیگر در حال جنگ هستند.در حالی که این ها می توانند امکاناتی که دارند در راستای فقرزدایی در راستای خدمت رسانی به محرومین ‏ مقابله با ظلم و استکبار به کار بگیرند همین باعث رونق جامعه اسلامی می شود.

عسگری تصریح کرد:استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایجاد وحدت بین مسلمین است و هر عاملی آن را تایید می کند، پیامبر محور وحدت بودند و باید محور وحدت باشند.


وی در پایان گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران تابع قرآن است و باید بدانند ما از یک پدر ، مادر، یک دین و یک قبله داریم که همه یک هدف دارند و باید با هم متحد باشند چون هر کسی می تواند کمک به جامعه اسلامی  کند تا مشکلات برطرف شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار