رئیس سازمان حمل و‌نقل بار و‌ مسافر شهرداری ایلام:
رئیس سازمان حمل و‌نقل بار و‌ مسافر شهرداری ایلام گفت: بیش از هزار تاکسی در شهر ایلام و حومه مشغول خدمات‌رسانی است که ۳۰ درصد این تعداد نیازمند جایگزین شدن تاکسی‌های جدید است.
کد خبر: ۷۹۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 11 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا طاهری رئیس سازمان حمل و‌نقل بار و‌ مسافر شهرداری ایلام، گفت: ۱۳۱۰ تاکسی در شهر ایلام و حومه مشغول خدمات‌رسانی است که ۳۰ درصد این تعداد نیازمند جایگزین شدن تاکسی‌های جدید است.

وی افزود: عدم تولید تاکسی و افزایش قیمت توسط ایران خودرو سبب  اسقاط خودرو بدون جایگزین شده و در این راستا ۳ خودرو در ایلام اسقاط شده است.

رئیس سازمان حمل و‌نقل بار و‌ مسافر شهرداری ایلام بیان کرد: ۱۳ خط  ایستگاه مسافر و ۸ خط ایستگاه اتوبوس در شهر ایلام به سبب رفاه و آسایش شهروندان در مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد شهر نصب شده است.

وی عنوان کرد: بازرسان تاکسیرانی در سطح شهر اوضاع را تحت کنترل دارند و در صورت مشاهده، تمامی تخلفات با جدیت پیگیری و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

طاهری ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۸ راننده خودرو تاکسی به سبب تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا سازمان حمل و‌نقل بار و‌ مسافر شهرداری ایلام تذکر و برخورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۶۶ دستگاه اتوبوس با افزایش میانگین ۲۰ درصد کرایه در شهرستان ایلام فعال است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار