معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از هزار و ۷۵۰ مددجو با اختصاص اعتباری بیش از یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان راهی سفرهای زیارتی شده اند.
کد خبر: ۷۹۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از سایت خبری کمیته امداد، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال هزار و ۷۵۰ مددجوی کرمانشاهی به سفرهای زیارتی همچون مشهد مقدس، کربلای معلی، قم و جمکران اعزام شده اند. 


جمشیدی با بیان اینکه تعدادی زیادی از این مددجویان برای نخستین بار است که به سفرهای زیارتی اعزام می شوند، تصریح کرد: بیش از یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان اعتبار به منظور اعزام مددجویان کرمانشاهی به اماکن زیارتی در سال جاری اختصاص داده شده است.


وی ادامه داد: همچنین در مراسم پیاده روی اربعین امسال بیش از دو هزار و ۲۶۳ مددجوی کرمانشاهی با کمک این نهاد در این مراسم معنوی شرکت کردند.


معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه بخشی از اعتبار سفرهای زیارتی مددجویان تحت حمایت با کمک خیران نیک اندیش در طرح شوق زیارت تامین می شود، بیان کرد: خیران برای مشارکت در اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و شرکت در طرح شوق زیارت می توانند به سایت الکترونیکی https://shogheziarat.emdad.ir یا دفاتر امداد مراجعه کنند.


شایسته ذکر است، به گفته جمشیدی در سال ۹۷ نیز بیش از چهار هزار مددجوی کرمانشاهی راهی سفرهای زیارتی شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار