فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۸۲ کیلو و ۴۶ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در مرز‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 07 November 2019

کشف ۱۸۲ کیلو مواد مخدر در مرز‌های شمالی سیستان و بلوچستان/ یک قاچاقچی دستگیر شد

به گزارش تابناک سمنان: سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان فرماندهی استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی بر مرز‌های استان، از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود مواد مخدر به مرز‌ها مطلع شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مرزبانان هنگ مرزی زابل در یک عملیات منسجم، قاچاقچیان مواد مخدر را که در مسیر ورود به مرز‌ها بودند شناسایی و توانستند در این عملیات، یک قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران موفق شدند ۱۸۲ کیلو و ۴۶ گرم موادمخدر شامل ۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۳۶ کیلو و ۹۳۶ گرم تریاک و ۸ کیلو و ۵۹۴ گرم هروئین و ۱۱ کیلو و ۵۱۶ گرم حشیش را کشف کنند.

سردار ملاشاهی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی، توانسته اند امنیت پایداری را در کل مرز‌های استان ایجاد کنند و قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان اجازه هیچ گونه جولان در مناطق مرزی را به آن‌ها نخواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار