چند خبر کوتاه از لنگرود؛
فرماندار لنگرود از اختصاص ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۲۲۶ پروژه شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ درصد اعتبارات، مبادله موافقت نامه انجام شده است.
کد خبر: ۷۹۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 06 November 2019

مسچیان به عنوان معاون سیاسی فرمانداری لنگرود منصوب شد

 
 
 
تابناک / ارسلان زارع ، استاندار گیلان در احکام جداگانه‌ای، معاون سیاسی فرمانداری لنگرود و بخشدار اطاقور را منصوب کرد.
 
 
طی این احکام علیرضا مسچیان به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لنگرود، صفر شریفی به‌عنوان بخشدار اطاقور شهرستان لنگرود منصوب شد.
 
پیش‌از این محمد رنجبر نیاول، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود بود که با حکم استاندار به‌عنوان سرپرست فرمانداری املش منصوب شد و شیرزاد روشن نیز که پیش‌از این بخشدار اطاقور بود با حکم استاندار گیلان به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر منصوب شد و  صفر شریفی نیز پیش از این  شهردار اطاقور بود که از این‌ پس به‌عنوان بخشدار این شهر مشغول می‌شود.
 
 
 

نقش مهم دهیاران در اعمال مدیریت توسعه و آبادانی روستاها

 
 

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و فنی دهیاری ها ( یکشنبه-12 آبان) به ریاست مهندس شفقی، فرماندار لنگرود و با حضور پیرعلایی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

"مهندس شفقی" با تاکید بر نقش دهیاری ها در توسعه پایدار روستاها، گفت: دهیاران در اعمال مدیریت توسعه و آبادانی روستاها نقش مهمی دارند.

فرماندار لنگرود با اشاره به برگزاری مستمر جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و فنی دهیاری ها در شهرستان، تصریح کرد: توسعه پایدار در روستاها با هم افزایی دهیاران محقق می شود.

شفقی ادامه داد: دهیاران باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در روستاها استفاده کنند.

 

"یاور پیرعلایی" نیز در این جلسه با بیان اینکه اولین جلسه با کارشناسان مالی و فنی دهیاری ها در استان گیلان در شهرستان لنگرود انجام شد، گفت: طرح های درآمدزا یکی از انتظارات اصلی از دهیاری هاست که با توجه به پتانسیل های روستا در بحث گردشگری و بوم گردی ورود و با سرمایه گذاری های مشترک در توسعه و آبادانی روستا تلاش کنند.

 مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با تاکید براینکه کارشناسان فنی و دهیاران طبق روال قانونی عمل کنند و ساخت و سازها به صورت کاملا قانونی انجام شود، اظهار داشت: دهیاران در بحث تخلفات ساختمانی ورود کنند و ساختمان هایی که پروانه پایان کار ندارند را معرفی و به کمیسیون ماده 99 ارجاع داده شوند.

 

 

اختصاص ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه های لنگرود/ کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی شهرستان به زودی در فرمانداری تشکیل می شود

 
 
 
فرماندار لنگرود از اختصاص ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۲۲۶ پروژه شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰ درصد اعتبارات، مبادله موافقت نامه انجام شده است.
  
سومین کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست مهندس شفقی، فرماندار لنگرود ( دوشنبه_ ۱۳ آبان) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
"مهندس شفقی"، جلسه کمیته برنامه ریزی را یکی از مهم ترین جلسات اداری شهرستان در خصوص توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای شهرستان دانست و گفت: تبیین و تحلیل سیاست های کلی شهرستان از مهم ترین وظایف این کمیته است.
 
فرماندار شهرستان لنگرود از اختصاص ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۲۲۶ پروژه شهرستان خبر داد و اذعان کرد: این میزان اعتبار در قالب اعتبار استانی، سه درصد نفت و گاز و جزء ۱۴ است که تاکنون ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به دستگاه های شهرستان ابلاغ شده است.
 
مهندس شفقی با بیان اینکه تاکنون  ۸۰ درصد اعتبارات، مبادله موافقت نامه انجام شده است، تصریح کرد: ۲۰۳ پروژه تایید و مبادله موافقت نامه انجام شده و بیست درصد باقیمانده نیز باید با جدیت دستگاهها تا یک هفته که عمدتا مربوط به جز ۱۴ است، رفع مغایرت شود.
 
فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با جدیت پیگیر جذب اعتبارات طرح‌های مصوب کمیته برنامه‌ریزی باشند، گفت: کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی شهرستان به زودی در فرمانداری تشکیل می شود تا با تصمیمات درست، برنامه ریزی اصولی شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم.
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار