معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
در 6 ماهه نخست سال جاری 5136 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده با اعتبار377 میلیون و 134 هزار تومان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۷۹۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 06 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی نقل از سایت خبری کمیته امداد ، احمد بوالحسنی ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه  برگزاری دوره‌های آموزش خانواده از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد به منظور ارتقای سطح زندگی مددجویان تحت حمایت است ، گفت : در 6 ماهه نخست سال جاری 5136 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده با اعتبار377 میلیون و 134 هزار تومان بهره‌مند شدند.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزش خانواده با هدف کمک به زوج های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد اظهار کرد: در تابستان سال جاری 2200 نفر از  مددجویان وفرزندان آنها از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های دائمی و موقت با اعتبار بیش از 311 میلیون تومان بهره مند شدند.

وی یادآورشد: در تابستان سال گذشته 1900 مددجوی تحت حمایت از برنامه‌های اوقات فراغت با اعتبار 133 میلیون تومان بهره مند شدند که این میزان در سال جاری به نسبت سال گذشته رشد داشته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.

بوالحسنی در پایان گفت:اعزام 526 نفر از خانواده‌های تحت حمایت به مشهد مقدس با اعتبار 315 میلیون تومان از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد در 6 ماهه سال جاری بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار