سیل
دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از تحویل منزل ساخته شده توسط جهادگران بسیجی به خانواده حادثه دیده در سیل خبر داد
کد خبر: ۷۹۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 04 November 2019

تحویل اولین منزل آسیب دیده از سیل در روستای محمدیه اراک

وحید مداحی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین واحد تکمیل شده تخریبی از سیل بهار امسال که به همت جهادگران بسیجی در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث شده بود، امروز تحویل شد.

وی تصریح کرد: بر اثر وقوع سیل در بهار یک واحد مسکونی در روستای محمدیه شهرستان محمدیه تخریب شد که به همت جهادگران بسیجی احداث و امروز با حضور مدیر دفتر مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کل کشور و مسوولین استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با بیان اینکه این منزل در زمینی به وسعت ۶۰ متر با مشارکت سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و کمیته امداد  احداث شده، گفت: احداث این واحد توسط بسیجیان از برکات ارزشمند و شیرین اردو‌های جهادی بوده و نمونه بارزی از خدمت به مردم است.

مداحی گفت: اردو‌های جهادی کم‌ترین کاری است که بسیجیان جهادگر می‌توانند برای خدمت به مردم انجام دهند.

به گزارش فارس در استان مرکزی بیش از ۵ هزار واحد مسکونی سیل زده وجود دارد که جهادگران بسیجی در ۱۲ شهرستان استان در حال بازسازی و مرمت این واحد‌ها هستند.

  هم اکنون اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی تکمیل ۳۰۰ واحد مسکونی سیل زده در سطح استان است که تلاش می‌شود تا رسیدن فصل شدید سرما آن‌ها را به سرانجام برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار