شهردار منطقه ثامن در مرکز 137 خبر داد؛ 
شهردار منطقه ثامن مشهد از استقرار 6 گروه تسهیلگر در این منطقه برای سهیم کردن مردم در نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 04 November 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد مقدس، سید مصطفی نعمتی در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137، اظهار داشت: طرح نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر از 23 سال قبل آغاز شده است که متاسفانه در این مدت به دلایل متعدد به زیرساخت ها و فضاهای عمومی طرح کمتر توجه شده است.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری، تمام تلاش ما، اجرای زیرساخت های شهری در این منطقه بوده است به گونه ای که با وجود اجرای تنها 50 هزار متر مربع فضای سبز در محدوده اطراف حرم مطهر طی 23 سال، ما توانستیم طی 2 سال 50 هزار متر مربع فضای سبز جدید در این محدوده ایجاد نماییم.

نعمتی ادامه داد: این نوید را به همشهریان و زائران عزیز می دهم که ره باغ جنان و سلام و بخش زیادی از ره باغ پردیس را تا کنون توانسته ایم احداث کرده و در اختیار عموم قرار دهیم. تا دو ماه آینده، عملیات اجرایی ره باغ بهشت را نیز آغاز می نماییم تا تردد شهروندان به حرم مطهر تسهیل شود.

وی اذعان داشت: 6 گروه تسهیل گر در حال استقرار در منطقه ثامن هستند تا مردم را برای طرح نوسازی و بهسازی بافت اطراف حرم مطهر سهیم نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار