نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و روند استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: امیدواریم این روز به عنوان روز نفرت از آمریکا جهانی شود.
کد خبر: ۷۹۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 04 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،عبدالرضا مصری با بیان اینکه یکی از روزهای مهم انقلاب اسلامی که هم قبل و هم بعد آن نقطه عطف است روز ۱۳ آبان است، اظهار داشت: این روز از لحاظ تبعید حضرت امام خمینی(ره) و به خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی نقاط عطفی در تاریخ و فرصتی مغتنم است تا انزجار و نفرت خود را نسبت به آمریکا اظهار کنیم.

وی افزود: همان طور که بحث مربوط به روز قدس جهانی شد امیدواریم روز ۱۳ آبان به عنوان روز نفرت از آمریکا نیز جهانی شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر دنیا را از جنایات آمریکا با خبر خواهند کرد.

۱۳ آبان باید جهانی شود

این نماینده مجلس با اشاره به امکانات وسیعی که دشمن از نظر تبلیغاتی در اختیار دارد، عنوان کرد: رسانه های جهانی آمریکا توانایی مالی و اقتصادی فراوانی دارند.

مصری بیان داشت: این روز نه تنها برای کشور ما مهم است بلکه انعکاس جهانی آن باعث شادی دل همه آزادگان جهان می شود تا دیگر کشورها نیز به این فکر بیفتند این روزی را جهانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم ایران زخم خورده هستند، گفت: امیدواریم فریاد همه زخم خوردگان از آمریکا چه زخم جنگ، چه تحریم، چه تبعیض یا غارتی که از ایران شده به گوش مردم دنیا برسد و این فریاد خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وقتی آمریکا از جزیی ترین تحریم ها حتی در حد افراد و شرکتهای کوچک استفاده می کند یعنی به آخر خط رسیده است و قدرت دیگری جز این ندارد برهمین مبنا ما باید بپذیریم همه قدرت آمریکا در مقابل عظمت ایران همین بضاعت بسیار محدودی است که ته مانده های قدرت خود را به منصه بروز می رساند.

مصری با اشاره به جبهه جدیدی که از نظر مالی با افول دلار مواجه می شود، گفت: کشورهای دیگر به فکر این هستند بازار مشترک مالی برای خود ایجاد کنند.

بسیاری از کشورهای دنیا اعتنایی به آمریکا ندارند

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با این اقتدار و مقاومت مردم ایران کشورهای دیگر هم چندان اعتنایی به داد و فریاد های آمریکایی ها ندارند و این نقطه امید بزرگی است همچنین آمریکا جرات آغاز جنگ جدیدی در هیچ جایی را ندارد و به صراحت اعلام کردند هدف از جنگ غارت ثروت و نفت کشورهای منطقه است.

وی ادامه داد: کشور نوکری که خود دو دستی نفتش را تقدیم آمریکا می کند و کشوری نظیر سوریه که به آمریکا نفت نمی دهد با زور نظامی گری می خواهند از او بگیرند در هر دو طرف کشور ایران با اقتدار کامل در مقابل آمریکا ایستاده و نه نفت و نه بهای نفت را به امریکا نمی دهد.

امروز شاهد افول آمریکا هستیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهای نفت را عده ای کشور مرتجع به آمریکا می دهند و نفت را نیز به غارت می برند اما با این حال شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم تا جایی که این اقتدار روز به روز افزایش می یابد و در مقابل افول آمریکا بیشتر می شود.

مصری گفت: اگر ایران قبل انقلاب بودیم اقتدار آمریکا بیشتر می شد اما امروز با توانمندی، هوشیاری و خنثی کردن توطئه های دشمنان توسط رهبر انقلاب به اقتدار و افزایش قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی رسیده ایم و در مقابل شاهد افول آمریکا در مقابل این قدرت هستیم.

این نماینده مجلس افزود: در صورتی که موقعیت امروز را نداشتیم امروز آمریکا قدرت برتر در منطقه است.

خط مقاومت موجب افول آمریکایی در کشورهای مختلف شده است

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم مرهون این اقتدار وتوانایی در سطوح مختلف در دنیا و کشورهای آسیایی، منطقه و خاورمیانه هستیم؛ مرزهای ایران خیلی فراتر از مرزهای خاکی ما قراردارد و این اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این خط مقاومت باعث افول آمریکایی در کشورهای مختلف شده، عنوان کرد: امیدواریم خداوند به رهبر انقلاب عمر طولانی تر دهد زیرا هرچه داریم از هوشیاری و تدبیر رهبری است که چنین پرچمدار حرکت مردم ایران و جهان علیه امریکا شده اند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما باید این اقتدار خود را برجسته ببینیم، ما امروز  قوی شدیم که آمریکا ضعیف به نظر می رسد اما اگر ما ضعیف می شدیم آمریکا قوی به نظر می رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار