معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: شهدا زنده اند و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و روزی مخصوص خود را نزد خداوند دارند و به پاس فداکاری و جانفشانی این شهیدان، عزت و شرفمان امروز در امنیت قرار دارد و هر آنچه داریم از این عزیزان است.
کد خبر: ۷۹۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 30 October 2019

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: شهدا زنده اند و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و روزی مخصوص خود را نزد خداوند دارند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر،امیر سر تیپ کیومرث شرفی،در یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش ملایر، افزود: به پاس فداکاری و جانفشانی این شهیدان، عزت و شرفمان امروز در امنیت است و هر آنچه داریم از این عزیزان داریم.

وی تصریح کرد: شرف بزرگ شهدا ورود به ضیافت، ضیافت الله است و مصداق این مسیر سید الشهدا است.

شرفی یاد آور شد: امروز رزمندگان ما و مردم و جوانان مومن ما در مقابل زورگویان ایستادند و این از عزت خون شهدا و این جانفشانی مخصوص کسانی است که از جان خود گذشتند و ما جا مانده ایم و به قافله نرسیدیم.
 
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب آن‌ها از راه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی در مقابل ملت ایران جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند و رژیم بعث عراق را مسلح کردند تا برابر ما به ایستد، اما جوانان ما با مقاومت در مقابل همه چیز ایستادند ودشمن راهبه جایی نبرد.

 وی خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران ما در چهار عملیات سرنوشت ساز کمر دشمن را شکستند امروز عزیزان ما در بسیج سپاه در کنار هم ایستادند و در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

ایشان یادآور شد: پیروزی‌های ما توسط شهدا بر سه محور اسلام و پیروی از ولایت و جانفشانی جوانان مومن به انجام رسیده و جوانان امروز با افتخار و سربلندی راه شهدا را ادامه می‌دهند.

 شرفی با بیان اینکه امروز کسی در دنیا منکر اقتدار ملت ایران نیست، افزود: این به برکت خون شهدا بوده که ما در اوج اقتدار هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که نعمت ولایت را داریم و سپاس ما یک چیز است و آن اطاعت کردن از ولایت فقیه است.

 وی در ادامه گفت: راه عبور ما از پیچ‌های دشمن اطاعت از ولایت فقیه است، اگر همچنان مطیع رهبری باشیم با اطاعت از ولایت می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ما دارای سه ویژگی هستند که دنیا از آن تهی است، اولین ویژگی نیرو‌های ما داشتن، ولی امر مسلمین و همچنین مردمی بودن دومین ویژگی نیروه‌های ما است.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج و ارتش در یک لشگر تحت فرمان رهبری هستند با توانمندی‌های زیاد و همه دنیا به این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها آگاه هستند.

ایشان در ادامه با تاکید بر بصیرت در مقابل دشمن گفت: باید آگاهی و بصیرت خود را بیشتر کنیم و پشت سر رهبر حرکت کنیم و اگر در این مسیر باشیم آسیبی به مردم و تمامیت ارضی ما نخواهد رسید.
 
شرفی اظهار امیدواری کرد و گفت: امروز از کوچکترین ابزار تا بزرگترین ابزار در صنعت نظامی به دست جوانان توانمند و برومند ایران اسلامی ساخته می‌شود، ساخت جت یاسین یکی از کاملترین توانمندی‌های فرزندان این آب و خاک است.

 وی ادامه داد: همه این موفقیت‌ها مرهون خون شهدایی که امروز افتخار ملت ایران است و جوانان ما نیز ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی هستند، نمونه آن شهدای مدافع حرم می‌باشد.

امیر سرتیپ شرفی خبر داد: دشمن برای مقابله با کشور ما از هیچ راهی فروگذار نیست و در سال‌های اخیر دشمن با راه‌اندازی عناصری از جمله داعش می‌خواست که مرز‌های ما نزدیک شود، اما خط قرمز‌های ما مشخص بود و این جرات را به خود ندادند از خط قرمز ما عبور کنند چرا که توانمندی جوانان ما را در مقابل تکفیری‌ها دیده بودند.

امیر شرفی در پایان مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش ملایر بیان کرد: ما با بسیاری از این شهدا همرزم بوده و این افتخار من است که امروز در جمع خانواده‌های این شهدای گرانقدرهستم.

 امروز اقتدار ملت ایران بر کسی پوشیده نیست/ یادواره شهدای خلبان و شهیدان ارتش در ملایر برگزار شد

امروز اقتدار ملت ایران بر کسی پوشیده نیست/ یادواره شهدای خلبان و شهیدان ارتش در ملایر برگزار شدامروز اقتدار ملت ایران بر کسی پوشیده نیست/ یادواره شهدای خلبان و شهیدان ارتش در ملایر برگزار شدامروز اقتدار ملت ایران بر کسی پوشیده نیست/ یادواره شهدای خلبان و شهیدان ارتش در ملایر برگزار شد
امروز اقتدار ملت ایران بر کسی پوشیده نیست/ یادواره شهدای خلبان و شهیدان ارتش در ملایر برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار