سمنان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران استان از دوم تا ششم آبان ۹۸ به ۱۷۳ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۹۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 28 October 2019

هلال احمر سمنان به ۱۷۳ حادثه‌دیده امدادرسانی کرد

به گزارش تابناک سمنان: علی آقا یحیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۸ مورد حادثه در این مدت به وقوع پیوست که شامل ۱۱ حادثه جاده‌ای، ۱۵ مورد خدمات شهری و حضوری، یک مورد امدادرسانی کوهستان و یک مورد آبگرفتگی بود.

وی بیان کرد: امدادگران این جمعیت به ۷۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۸۹ نفر حضوری، سه نفر در حوادث کوهستان، یک نفر حادثه‌دیده شهری و یک نفر در اثر آبگرفتگی در این مدت در استان سمنان امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: ۱۲ نفر توسط این جمعیت در صحنه‌های مختلف نجات یافتند که هفت نفر به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر سرپایی درمان شدند.

یحیایی ادامه داد: این خدمات توسط ۲۹ تیم عملیاتی انجام شد و تعداد کل نیروهای ۷۶ نفر بودند.

وی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر استان سمنان در چهار روز گذشته، ۸۷ مسافر و گردشگر را اسکان داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۱۱ دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به مسافران در این مدت به عملیات اعزام شد، گفت: ارائه خدمات و امداد و نجات برای همه مسافران در استان سمنان و سایر شهروندان در جاده‌ها به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده‌ای و کوهستانی می‌توانند با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار