کد خبر: ۷۹۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 28 October 2019
فرماندار بهمئی با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی پیرامون مرگ زن جوان در کهگیلویه و بویراحمدی گفت: این زن جوان ساکن شهرستان بهمئی نیست و ساکن خوزستان است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا ، در این فیلم زن جوانی در منطقه بهمئی برای تامین معاش خود ناگزیر به رفتن به کوه و چیدن پسته کوهی شده و در این کوه سخت گذر، تعادل خود را از دست داده و به پایین پرت شده و می‌کند.
اهالی منطقه با قراردادن جسد این زن جوان بر روی چارچوبی به شکل پله های چوبی که سال های خیلی دور در مناطق روستایی از آن استفاده می شد جسد را به روستای شان انتقال می دهند.
در این کلیپ هیچ نشانه ای از نهادهای دولتی کمک رسان مانند جمعیت هلال احمر و اورژانس های هوایی به چشم نمی خورد که میزان نگرانی بیننده از وضعیت انتقال جسد این زن جوان را دوچندان می کند.
حکمت الله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اظهار تاسف از فوت این خانم، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های آقای ایرمی مسئول ستاد بحران فرمانداری شهرستان، مشخص شد این خانم ساکن شهرستان بهمئی نیست.
وی گفت: حوزه گستره ایل بهمئی علاوه بر استان کهگیلویه و بویراحمد استان خوزستان را نیز شامل شده اما خود شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و این خانم ساکن منطقه صیدون استان خوزستان است.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
فرماندار عزیزم صیدون هم قسمتی از بهمئی و قسمتی از خاک پاک بهمئی است اصلا جزئی از ایران است ایران سرای من است در ضمن مرحومه از اولاد بهمئی بوده بنابراین نباید اینطوری موضع گیری کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
علاء و صیدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
درست گفتند منطقه بهمئی نه شهرستان بهمئی . آن منطقه ای که اتفاق افتاده متعلق به ایل بزرگ بهمئی بوده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
منظورش این بود که این اتفاق در شهرستان بهمئی اتفاق نه افتاد سنائی دلسوز ترین و موفق تربن فرماندار بهمئی هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار