امام جمعه موقت سمنان مقاومت را تنها را مقابله با دشمنان دانست و افزود: تجربه ثابت کرده هزینه مقاومت کمتراز هزینه سازش است.
کد خبر: ۷۹۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 26 October 2019

تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های انماز جمعه این هفته سمنان با تقدیر از سپاه پاسداران در دستگیری سرشبکه آمدنیوز گفت: سپاه پاسداران کسی را بازداشت کرد که فساد رسانه‌ای داشت و در جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب فعالیت می‌کرد.

مهدوی نژاد اضافه کرد: روح الله زم وابسته به اجانب بود و ضربه های فرهنگی و دینی فراوانی می زد. دستگیری او منافقین داخلی را هم به تکاپو انداخت.

وی همچنین تصریح کرد: دشمنان انقلاب بفهمند که نمیتوانند زاویه امنی برای خود ایجاد کنند و به کسانی که وعده کمک و حمایت می‌دهند هم ناکام می مانند. هرجا که باشند با دست‌های غیب الهی به سزای عملشان می‌رسند. 

امام جمعه موقت سمنان مقاومت را تنها را مقابله با دشمنان دانست و افزود: تجربه ثابت کرده هزینه مقاومت کمتراز هزینه سازش است. در موضوع هسته‌ای مذاکره کردیم و بدعهدی دشمن را دیدیم، آیا جایز در سایر موضوعات مذاکره کنیم؟ راهی جز مقاومت در برابر دشمنان نداریم و با تکیه بر توان داخلی نشان خواهیم داد که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مهدوی نژاد پیاده روی اربعین را مانور قدرت اسلام عنوان کرد و افزود: این حرکت عظیم روز به روز پرشورتر می‌شود. براساس گزارش مسئولان کربلا جمعیت امسال از ۲۵میلیون گذشت. این نشان‌دهنده این است که دنیا فهمیده است که اسلام آزادی بخش و واقعی اسلامی است که پرچمدارش حسین است. مبارزه با استکبار، فداکاری و ایثار اسلام واقعی است نه آن اسلام سعودی و آمریکایی.

وی هچنین خاطرنشان کرد: دشمن برای مقابله با این حرکت جهانی تلاش کرد بین ایران و عراق جدایی بیندازد اما پیاده‌روی اربعین نقشه آن‌ها را نقش برآب کرد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی با انقلاب اسلامی ناامید است اظهار کرد:اگر می بینید دشمن توطئه می‌کند، می‌داند از نظر نظامی شکست خورده و با انقلاب اسلامی نمی‌شود در جنگ نظامی مقابله کرد، دست قدرت اسلام و هدایت‌های رهبری ان‌گونه تو دهنی به دشمن زد که امروز ۲۵میلیون نفر در عراق پیاده روی میکنند و دشمن نیز با تفرقه افکنی تلاش می‌کند پایه های اتحاد را سست کنند.

مهدوی نژاد با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: وضعیت مطالعه در کشورمان مطلوب و مقبول نیست و اگر جامعه از کتاب دور شود، آگاهی از مردم گرفته شده و زمینه توطئه فراهم می‌شود.

منبع: مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار