8 بازی بدون گل خورده برای سپاهان
تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقابل سایپا تن به تساوی بدون گل داد.
کد خبر: ۷۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 25 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر ایران برای ادامه مقتدرانه صدرنشینی پای به ورزشگاه بزرگ نقش جهان گذاشت و از طرفی بازیکنان سایپا برای جبران شکست سنگین مقابل استقلال تهران برای حداقل امتیاز به اصفهان آمدند. اما در نیمه نخست این شاگردان صادقی بودند که حملات جدی تری نسبت به حریف روی دروازه پیام نیازمند داشتند و اگر درخشش گلر سپاهانی ها نبود در همان 30 دقیقه ابتدایی تیم سایپا از میزبانش پیشی می گرفت که می توان به دقایق حساس 8 و 28 بازی اشاره کرد، در ده دقیقه پایانی نیمه نخست این شاگردان قله نویی بودند که با مالکیت توپ و میدان باعث شدند هر دو تیم با تساوی صفر بر صفر به رختکن بروند. در نیمه دوم برتری محسوسی را سپاهانی ها داشتند اما بی دقتی بازیکنان سپاهان و درخشش حامد فلاح‌زاده باعث شد که صدرنشین در خانه متوقف شود.
ترکیب فولادمبارکه سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، محمد کریمی( ۴۶- محمدرضا مهدی زاده)، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، کی روس استنلی، محمد محبی، عزت الله پورقاز، محمد رضا حسینی (دقیقه 75 علی قربانی) و سجاد شهباز زاده سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری (دقیقه 83 امیرمهدی جان‌ملکی)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، عارف حاجی‌عیدی، امیر حسین حسین‌زاده (دقیقه 75 محمد شریفی)، معین عباسیان، محمدرضا سلیمانی (دقیقه 89 سیدمحمد مهری) و آرمان رمضانی سرمربی: ابراهیم صادقی

داور: علی صفایی
اخطارها: کیروش استنلی(45+3) و امید نورافکن(72) از سپاهان
دقایق حساس بازی:
دقیقه ۲- ارسال منصوری از سمت راست در تیر دوم با ضربه سر استنلی برای شهباززاده مهیا شد اما ضربه سر سجاد با اختلاف از بالای دروازه به اوت رفت.
دقیقه ۸- ارسال روی زمین معین عباسیان از جناح چپ پس از گذراندن عرض دروازه فولاد مبارکه سپاهان به طرز خطرناکی به بیرون رفت و این صحنه یکی از مهمترین صحنه های بازی در نیمه نخست بود.
دقیقه ۱7- نورافکن پشت ضربه ایستگاهی ایستاد که ضربه زیبا و محکم این بازیکن با اختلافی کمی از کنار دروازه به بیرون روانه شد.
دقیقه 28-در مصافی تک به تک پیام نیازمند، شوت روزبه شاه علی دوست را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۳۵- ضربه سنگین معین عباسیان از پشت محوطه جریمه سپاهان در دستان نیازمند قرار گرفت.
دقیقه ۶۱- شوت سنگین مهدی زاده از پشت محوطه جریمه سایپا با واکنش فلاح زاده همراه شد.
دقیقه ۶۱- کرنر سریع سپاهان با نفوذ نورافکن به محوطه جریمه سایپا همراه شد و ارسال تند این بازیکن در شلوغی نزدیکی دروازه در نهایت توسط بازیکنان سایپا دور شد.
دقیقه ۶۵- شوت شهباززاده از پشت محوطه جریمه سایپا با اختلافی کم از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.
دقیقه 72:امید نورافکن دروازه سایپا را باز کرد ولی داور این گل را نپذیرفت و به او یک کارت زرد نشان داد.
دقیقه 84:ضربه سر مهاجم سپاهانی درحالی از روی خط به بیرون زده شد که دروازه‌بان سایپا کمی جلوتر بود.
دقیقه 93: ضربه سر عزت پورقاز از روی خط دروازه توسط دروازه‌بان سایپا بیرون کشیده شد.
دقیقه 94:شوت امید نورافکن از داخل محوطه جریمه توسط دروازه‌بان سایپا مهار شد.
حواشی:
1-آذین بندی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مناسبت دوم آبان آغاز هفته سپاهان توسط کانون هواداران باشگاه سپاهان
2-مهدی کیانی کاپیتان طلایی پوشان اصفهانی به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داد.
3-هوای اصفهانی ابری بود و بارش نم نم باران را در ورزشگاه شاهد بودیم و این موضوع در لغزندگی چمن ورزشگاه نقش جهان بی تاثیر نبود.
4-مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و هیئت همراه از جایگاه ویژه بازی تیم سپاهان و سایپا را مشاهده می کردند.
5-در دقیقه چهارم بازی هواداران طلایی به پاس زحمات و درخشش محرم نویدکیا پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان، این بازیکن را مورد تشویق و یک صدا، نام وی را فریاد زدند.
6- با توجه به اصرار امیر قلعه نویی، تماشاگران طلایی استقبال نسبتا متوسطی از این بازی داشتند و نزدیک به شش هزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا می کنند.
7- دروازه بان سپاهان تنها ۶۷ دقیقه تا رکورد بسته نگه داشتن تاریخ لیگ برتر فاصله داشت و هواداران سپاهان پیش از بازی به شدت نیازمند را تشویق کردند تا برای شکستن رکورد سید حسین حسینی روحیه ای دو چندان داشته باشد.
8-روزبه شاه علی دوست پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و خوش و بشی با اعضا این تیم داشت.
9-درحاشیه تمرینات پیش از بازی پیام نیامند و حامد فلاح زاده نیز با هم خوش و بشی داشتند.
10-دوم آبان ماه مصادف با روز و هفته سپاهان است و به همین منظور بنرهای مختلفی در ورزشگاه برای گرامی داشت این روز نصب شده است و به همین مناسبت قبل از بازی نورافشانی را در ورزشگاه شاهد بودیم.
11-در دقیقه 68 بازی پیام نیازمند از رکورد حسین حسینی گلر استقلالی ها گذشت، دروازه نیازمند آخرین باری که در رقابت های لیگ برتر باز شد، در دقیقه ۵ هفته بیست و نهم و دیدار مقابل پدیده مشهد بود تا با اضافه شدن ۸۵ دقیقه آن بازی و ۹۰ دقیقه بازی بدون گل خورده در هفته سی‌ام مقابل استقلال خوزستان، دقایق گل نخوردن نیازمند در پایان هفته هفتم به ۸۰۵ برسد. با این اوصاف نیازمند برای عبور از رکورد حسینی به چیزی نزدیک به 68 دقیقه بازی نیاز داشت که با گل نخوردن رکورد حسینی را بشکند و گلر ۲۴ ساله فولاد مبارکه سپاهان رکورددار جدید کلین شیت در لیگ برتر ایران شد.
12- حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار