رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ؛
رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: شماری از موکب‌های این ستاد تا روز جمعه هفته جاری از زائران اربعین حسینی پذیرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۹۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 24 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد علوی فر افزود: فعالیت موکب‌های ارتش و سپاه و آستان قدس رضوی تا روز جمعه در پایانه برکت ادامه دارد و از زائران پذیرایی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت این ستاد از ۱۰ مهرماه تاکنون گفت: در این مدت روزانه بین ۱۵۰ تا بیش از ۲۲۰ هزار وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران توزیع شده است.

او ادامه داد: با توجه به حجم تردد زائران از مرز مهران خوشبختانه امسال مردم مشارکت گسترده و مطلوبی در خدمات دهی به زائران داشتند.

علوی فر با ذکر اینکه این خدمات از سوی ۸۰ موکب این کمیته واقع در مرز مهران ارایه شده، اظهار کرد: افزون بر این، در این موکب‌ها با چای، شربت، خرما و... از زائران پذیرایی می‌شود.

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: همه امکانات موکب‌های این کمیته از محل مشارکت مردم خارج و داخل استان تامین و در مجموع ۱۸ استان با این ستاد همکاری داشته اند.

شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهمترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودروهای شخصی، کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات عراق است./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار