نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس استان در خور تحسین و تقدیر است.
کد خبر: ۷۹۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 24 October 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله" سیداحمد علم الهدی" در دیدار رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان ضمن تسليت ايام صفر اظهار داشت: جایگاه اقدامات فرماندهی انتظامی استان و پلیس امنیت عمومی در کلانشهر مذهبی مشهد مقدس به لحاظ حضور زائران از اقصی نقاط میهن اسلامی و سایر کشورها دارای اهمیت ویژه ای بوده که از زحمات بی شائبه و گسترده این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

آیت الله علم‌الهدی افزود: تامین امنیت حاشیه شهرمشهد مقدس همچنان مطالبه اول در سطح استان و کشور است که در این راستا افزایش اقدامات برخوردی اخیر با مخلان نظم و امنیت توسط پلیس قابل تقدیر بوده که کماکان این موضوعات باید پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به اقدامات پلیس امنیت اخلاقی در حوزه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: تلاش های خوبی در این حوزه صورت گرفته و ادامه کار نیز به ویژه در حوزه بدحجابی می بایست با جدیت دنبال شود.

امام جمعه مشهد مقدس بیان داشت: پلیس مهاجرت و گذرنامه استان با مجاهدت و اقدامات مثال زنی در اربعین امسال، توانست برگ زرینی را در خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) رقم بزند که ان شالله این روند در ایام دهه آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) نیز ادامه یابد .

آیت الله علم الهدی، دهه پایانی ماه صفر را برای استان خراسان رضوی و مشهد مقدس مهم برشمرد و تصریح کرد: توجه ویژه به پایانه های مسافری از حیث ایجاد محیطی مناسب برای زائران حضرت علی بی موسی الرضا(ع) بیش از پیش باید رصد و مراقبت شود .

گفتنی است در ابتدای این دیدار، سرهنگ" امید نودهی " رئیس پلیس امنیت عمومی استان، گزارش کاملی از عملکرد پليس امنیت در حوزه های امنیت اخلاقی، اماکن عمومی، مهاجرت و گذرنامه و مرکز فضای مجازی ارائه کرد و بیان داشت: پلیس با اجرای برنامه ها و طرح های مناسب، حداکثر امنیت را در حریم حرم مطهر، مشهد مقدس و سایر نقاط استان تامین می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار