صبح با خبر
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تلاش دارد در یک بسته خبری صبحگاهی برخی خبرهای مهم را برای مخاطبان به صورت خلاصه و مفید منتشر کند. در این بسته خبری به مواردی از جمله ، هشدار جدی معاون سیاسی به مدیران متخلف انتخاباتی در گچساران، توصیه های انتخاباتی دو فرماندار کهگیلویه و گچساران و برخی خبرهای دیگر پرداخته خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 17 October 2019

بی شک گستردگی رسانه ها در کهگیلویه و بویراحمد و کمبود وقت برای رصد دقیق اخبار یکی از دغدغه های همیشگی مخاطبان بوده است. هر چند بسیاری از رسانه های استان سعی کرده اند با انتشار اخبار خود در فضای مجازی ، مخاطبان را از اخبار روز آگاه کنند اما وجود همه نوع خبر که گاها بدون منبع هستند ، باعث ایجاد نوعی بی اعتمادی به برخی خبرها می شود.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تلاش دارد در یک بسته خبری صبحگاهی برخی خبرهای مهم را برای مخاطبان به صورت خلاصه و مفید منتشر کند. در این بسته خبری به مواردی از جمله ، هشدار جدی معاون سیاسی به مدیران متخلف انتخاباتی در گچساران، توصیه های انتخاباتی دو فرماندار کهگیلویه و گچساران و برخی خبرهای دیگر پرداخته خواهد شد.

هشدار جدی معاون سیاسی به مدیران متخلف انتخاباتی در گچساران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجری قانون هستیم و اجازه حمایت از یک کاندید را نداریم و اگر مواردی مشاهده شود که از موقعیت و امکانات اداری در زمان انتخابات استفاده شود برخورد خواهیم کرد.
احد جمالی در نشست شورای ادرای فوق العاده شهرستان گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: در اسفندماه امسال شاهد و ناظر مشارکت حداکثری  مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
 وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت حساسی  قرار گرفته و هجمه دشمنان بیش از پیش بوده است، گفت: با توجه به  توطئه‌های دشمنان که هم اکنون  با تحمیل فشار اقتصادی و تحریم‌ها می‌خواهند این نظام را ناکارآمد جلوه دهند حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد.
جمالی با بیان اینکه امنیت، سلامت و حضور حداکثری شما مسوولان باید به وجود بیاورید، عنوان کرد:  در مسیر انتخابات سیاست کلی نظام و سیاست استانداری در کهگیلویه و بویراحمد این است که مجری قانون هستیم و اجازه حمایت از یک کاندید را نداریم و اگر مواردی مشاهده شود که  از موقعیت و امکانات اداری در زمان انتخابات  استفاده شود برخورد خواهیم کرد.
خوانپایه : خارج از وقت اداری از کاندیدا حمایت کنید
فرماندار گچساران گفت:استفاده از امکانات اداری و دولتی به هر نحو و شکلی در انتخابات با مسوولان برخورد صورت خواهد گرفت.
فرماندار گچساران با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی استانداری برگزاری  انتخابات است، گفت: با توجه به اینکه شهرستان گچساران دارای دیدگاه و شرایط خاصی است برگزاری انتخابات در این شهرستان  از شرایط خاصی برخوردار است.
بالاترین مقام اجرایی گچساران اذعان کرد:  فرمانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی علاوه بر آن وظایف ذاتی مانند برگزاری انتخابات و توجه به سازمان‌های مردم نهاد کارهای خوبی  در این حوزه صورت گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه این تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی موجب شده  که نگاه ویژه به این شهرستان شود، گفت:  در آستانه نزدیک شدن به انتخابات هستیم که در این برهه وظایف خود را می‌طلبد.
 خوانپایه با اشاره به اینکه به عنوان قوه مجریه بایستی به چهار عنصر توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مشارکت، سلامت و امنیت بایستی مورد نظر مسوولان قرار گیرد.
 فرماندار گچساران افزود: کارکنان ادارات  در زمان خارج از وقت ادارای می‌توانند از کاندیدا حمایت کنند.
 وی عنوان کرد: استفاده از امکانات اداری به هر نحو و شکلی در انتخابات با مسوولان برخورد صورت خواهد گرفت.
اتابک : فضا را ملتهب نکنید
فرماندار کهگیلویه با تأکید بر ضرورت فراهم نمودن زیرساخت‌ها در برگزاری انتخابات گفت: فضای انتخابات کاملا بی‌طرفانه و سالم خواهد بود.
علی‌رضا اتابک در نشست زیرساخت‌های فناوری انتخابات خواستار تقویت پایداری برق و تأمین زیرساخت‌های مخابرات شد و اظهار داشت: مشکلات و نواقص موجود در این زمینه باید به سرعت برطرف شود.
اتابک با اشاره به 14 فرآیند در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید آمادگی لازم جهت برگزاری الکترونیکی این انتخابات ایجاد شود.
وی گفت: مجریان انتخابات در کمال بی‌طرفی بی‌طرفی انتخابات سالم و امنی برگزار خواهند کرد.
اتابک اضافه کرد: حضور و مشارکت مردم به نفع نظام است.رسانه‌ها در ایجاد آرامش و فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم نقش دارند.
فرماندار کهگیلویه گفت: رسانه‌ها فضا را ملتهب نکنند و فضا را به سمت بی‌طرفی، آرام و بدون گرایش‌های حساسیت‌زا سوق دهند.
وی با بیان اینکه شعار دولت برگزاری انتخابات سالم است، تأکید کرد: رسانه‌ها به فرآیند دموکراسی کمک کنند.
تصویر حاشیه ای سیاسیون استان در راهپیمایی اربعین
در این تصویر غلام محمد زارعی؛ نماینده کنونی بویراحمد و دنا، حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه و هدایت خواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا را می بینید که برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع)، در کربلا حضور دارند.
هشدار جدی معاون سیاسی به مدیران متخلف انتخاباتی در گچساران / خوانپایه : خارج از وقت اداری از کاندیدا حمایت کنید / اتابک : فضا را ملتهب نکنید / آمار جالب موتورسیکلتی!
 
انتصاب در دنا
در آیینی و طی حکی از سوی داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر جدید اداره برق شهرستان دنا معرفی شد.
 حسین صیادی به عنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان دنا منصوب و از خدمات سید یوسف آبسالان تقدیر و تشکر شد.
” حسین صیادی مقدم ” دارای مدرک مهندسی برق قدرت و ۲۵ سال تجربه در حوزه‌های کاری است.
وی مسئول واحد اتفاقات و عملیات، رئیس واحد بهره برداری، رئیس واحد مشترکین، مدیریت واحد مصرف و رابط خبری برق شهرستان دنا را در کارنامه خود دارد.
کمترین موتورسیکلت ها در کهگیلویه و بویراحمد!
طبق آمار ارائه شده مرکز شماره گذاری پلیس جالب است بدانید بر اساس آمارها ۲۱ درصد از موتور سیکلت های کشور در تهران تردد می‌کنند. تهران بزرگ با حدود ۲‌ میلیون دستگاه موتورسیکلت، خراسان‌رضوی ۱.۳‌میلیون دستگاه، اصفهان ۱.۲‌میلیون دستگاه، فارس ۹۱۶‌هزار دستگاه و خوزستان با ۵۶۴‌هزار دستگاه موتورسیکلت بیشترین موتورسیکلت‌های کشور را به خود اختصاص دادند. در مقابل این استان‌ها، استان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد با ۲۵‌هزار دستگاه موتورسیکلت، ایلام ۳۴‌هزار دستگاه، اردبیل ۵۰‌هزار دستگاه، چهارمحال‌وبختیاری ۶۵‌هزار دستگاه و خراسان‌جنوبی با ۸۴‌هزار دستگاه موتورسیکلت کمترین موتورسیکلت‌های کشور را در خود جای داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
بقران خان پایه فقط سی انتخابات مهره چینی شده خواهیم دید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار