رئیس مدیریت بحران جهاد کشاورزی فارس گفت: کشاورزان برای کاهش ریسک تولید، محصول خود را تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دهند.
کد خبر: ۷۸۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 15 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی گفت: از ۴۰ خطری که اتفاق می‌افتد ۳۲ خطر در ایران به وقوع می‌پیوندد از این رو توصیه می‌شود کشاورزان برای کاهش ریسک تولید، محصول خود را تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دهند.

نادر محمودی افزود: استفاده از بیمه محصولات کشاورزی برای آمادگی مقابله با خسارات احتمالی و بازسازی و بازتوانی بهره برداران خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه است.

او، عمده خسارت وارد شده به بخش کشاورزی در سال زراعی گذشته را خسارت سیل به مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: متاسفانه حدود ۹۰ درصد از این سطوح خسارت دیده تحت پوشش بیمه نیست.

محمودی با اشاره به خسارت ۳۵۶ میلیارد تومانی سیل به بخش‌های کشاورزی استان فارس، اظهار کرد: غرامت محصولات تحت پوشش بیمه به سرعت به صاحبان آنان پرداخت شد.

رئیس اداره مدیریت بحران وکاهش مخاطرات بخش کشاورزی گفت: در بحث صندوق بیمه کشاورزی روند بیمه گری، شیوه‌های ارزیابی بیمه و پرداخت غرامت نسبت به گذشته تسهیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار