مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری:
تابناک شهرکرد-مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ارائه عملکرد شرکت گاز را نشانه اقتدار دولت به عنوان بازوی نظام جمهوری اسلامی دانست ، نه ژست گرفتن و خودنمایی.
کد خبر: ۷۸۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 14 October 2019

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار تابناک چهارمحال و بختیاری - با اشاره به تصمیم دولت برای توسعه شبکه گاز در این استان گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید، سالانه ۱۴هزار مشترک به شبکه گاز طبیعی استان  افزوده می شود.

سیامک حیدری از پوشش ۹۹.۳ درصدی جمعیت شهری و ۸۷.۸ درصدی جمعیت روستایی این استان در شبکه گازرسانی خبر داد و گفت:  ۱۰۰ روستا با بیش از ۱۷ هزار خانوار تا پایان دوران دولت یازدهم و دو سال نخست دولت دوازدهم به شبکه گاز وصل شد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۵ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی در سطح استان برخوردارند، تصریح کرد: تاکنون به ۳۹ شهر و ۴۶۴ روستای استان گازرسانی شده است.

حیدری، از گازرسانی به ۵۳ روستای در مناطق سخت‌گذر، برفگیر و کوهستانی چهارمحال و بختیاری در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده همزمان با دهه فجر، این روستاها به شبکه گاز وصل می شوند.   

این مسوول چهارمحال و بختیاری تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان را ۱۸۱ هزار و ۵۳۱ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۵۸۰ مورد در سالجاری اجرا شده است. 

حیدری، از افزایش ۱۵.۸ درصدی مصرف گاز طبیعی در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست افزون بر ۵۷۰ میلیون و ۷۶۹هزار و ۸۶۷ متر مکعب گاز مصرف شده است.

وی، میزان مصرف گاز در بخش صنعتی استان در سالجاری را ۱۹۶ میلیون و ۳۸۵ هزار مترمکعب دانست و افزود: با اتصال مجتمع پتروشیمی لردگان و تعداد دیگری از واحد صنعتی تولیدی به شبکه گاز استان، میزان مصرف ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۴درصد رشد یافت. 

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به حذف قبوض کاغذی گاز از ابتدای آذرماه امسال تاکید کرد: با اجرای این طرح، سالانه ۱۲ میلیارد ریال صرفه‌جویی در استان خواهد شد.

وی افزود: در راستای حذف قبض کاغذی، این شرکت با استفاده از سرویس‌های پیامکی، تلفنی، ایمیل و یا مراجعه کنتورخوان، اقدام به جمع‌آوری شماره موبایل و ثبت خوداظهاری مشترکان خواهد کرد و تدابیری اندیشیده شده که در این خصوص هیچ کسی با مشکل در ارائه و پرداخت قبوض مواجه نخواهد شد.

حیدری  ادامه داد: همچنین ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، تسریع در وصول مطالبات و نیز حفظ محیط زیست از دیگر مزایای اجرای  طرح  ملی حذف قبوض کاغذی در این شرکت خدمات رسان است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار