به گزارش تابناک سمنان: فوتبال ورزش اول دنیا و سرشار از هیجان و نشاط است، هیجانی فراگیر هم برای فوتبالیست پا به توپ و هم برای تماشاگری که با ذوق و اشتیاق نظاره‌گر این ورزش می‌‎شود؛ اما این روزها اهالی استان سمنان به دنبال سهم گمشده خود از تب داغ فوتبال می‌گردند.
کد خبر: ۷۸۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 14 October 2019

سهم گمشده سمنانی‌ها از تب داغ فوتبال

تب و تاب فوتبال در کشور در حالی داغ است که اکثر مراکز استان ها و حتی بسیاری از شهرستان‌ها و شهرهای کوچک با حضور تیم های فوتبال یا فوتسال خود در لیگ های دسته‌جات کشور( برتر، یک و دو) هیجان فوتبالی را لمس می کنند اما سال هاست مردم استان سمنان در جای جای این استان بزرگ صدای شیپورها، بوق‌ها و طبل‌های لیدرها روی سکوها را نشنیده‌اند.

مدارس فوتبال تب و تاب چندانی ندارند و تنها به همت مربیان دلسوز سرپا مانده‌اند، گویا فوتبال در استان به خواب زمستانی عمیق فرو رفته است. تنها پرچمدار فوتبال استان در رقابت های مهم و بزرگ کشوری تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی است که آن هم به لطف حمایت شهرداری توانسته است دو سال پیاپی در این لیگ دوام بیاورد.

خواب زمستانی فوتبال سمنان جمعی از اهالی ورزش و فوتبال دوستان استان را بر آن داشت تا مانع از رکود بیشتر این ورزش پرطرفدار شوند.

تاجایی که چندی پیش، درخواست جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان برای برکناری رئیس این هیات ورزشی در استان به دست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران رسید.

در این درخواست، جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان خواستار تحقق وعده وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برکناری رئیس این هیات و تشکیل مجمع فوق العاده شدند.

نداشتن هیات رئیسه به منظور تصمیم گیری برای انتخاب اعضای هیات از جمله دبیر و روسای کمیته‌های مختلف و باشگاه‌داری به جای رسیدگی به امور هیات در سال‌های گذشته از جمله دلایل ضعف فوتبال سمنان در سال‌های اخیر عنوان شده است. کارشناسان می گویند به علت بی تدبیری، امتیاز تیم لیگ دو فوتبال کشور که به مدت چهار سال در این استان با تمامی مشکلات حفظ شده بود، به دسته پایین تر و در نهایت به لیگ استان سقوط کرد.

اردیبهشت ۹۸، تنها تیم استان سمنان با دستجات فوتبال کشور وداع کرد، تیم فوتبال آریا سنگسر مهدی شهر استان سمنان به دلیل انصراف از رقابت ها، بر اساس قانون، از لیگ دسته سوم به ۲ رده پایین تر یعنی لیگ استانی سقوط کرد تا این استان هیچ تیمی در دستجات فوتبال کشور نداشته باشد.

در این بین در این سال ها، تنها خوشحالی اهالی فوتبال استان سمنان، راه یابی تیم فوتسال آراد شاهرود به لیگ دسته یک کشور در رده سنی نوجوانان است.

عملکرد علی رضاعلی رئیس هیات فوتبال استان سمنان، در سال‌های اخیر برخی انتقادات تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

رضاعلی از فروردین‌ ۹۵ که در مجمع انتخابات هیات فوتبال سمنان رای آورد به مدت چهار سال با حکم علی کفاشیان به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان منصوب شد.

این انتصاب از همان ابتدا مورد انتقاد برخی از اهالی فوتبال استان سمنان قرار گرفت و جمعی معتقد بودند که از اساس ریاست رضاعلی بر هیأت فوتبال استان سمنان دارای اشکالات قانونی است و مدارکی نیز در این زمینه توسط برخی از اهالی رسانه انتشار یافت.

 

سمنان ظرفیت تیم‌داری در لیگ های مختلف کشور را دارد

روزنامه نگار ورزشی و سرمربی اسبق تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت تیم داری در لیگ های مختلف کشور را دارد، همان طور که در مقطع های مختلف زمانی این قابلیت را داشت.

مرتضی دهرویه در گفت و گو با ایرنا تیم‌هایی چون صنایع طلایی، استیل آذین و هِف در فوتبال و پیمان شاهرود در فوتسال را در ۲۰ سال اخیر نام برد که در لیگ های مختلف کشور حضور داشتند.

وی با گله‌مندی از اینکه این تیم‌ها به دلایل مختلف در لیگ کشور حفظ نشدند، تصریح کرد: مهمترین عامل در ایجاد این مساله نبود تفکر ورزشی در میان برخی مسئولان استان سمنان است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان افزود: شهرها و استان‌هایی در کشور وجود دارند که یک صدم این استان توان و ظرفیت اقتصادی ندارند اما دارای تیم های مطرح کشوری هستند علاوه بر اینکه از نظر امکانات و فضاهای موجود نیز استان سمنان هیچ مشکلی ندارد.

 انتخاب دوباره رضا علی به عنوان رییس هیات فوتبال استان سمنان

آزموده را آزمودن خطاست

دهرویه در خصوص عملکرد رضاعلی، رئیس هیات فوتبال استان سمنان، گفت: آزموده را آزمودن خطاست، چرا که این شخص یک بار با عملکرد ضعیف و فروش امتیاز متعلق به استان سمنان امتحان خود را پس داده بود و انتخاب دوباره رضاعلی یک خطای بسیار بزرگ بود.

رضاعلی پیش‌تر در سال ۸۶ به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان سمنان انتخاب و  به دلیل تخلفات پرشمار عزل شد در حالی که نتوانسته بود دوره ریاستش را به پایان ببرد؛در بیست و چهارم فروردین ۹۵، بار دیگر با ورود به جریان انتخابات این هیأت، رأی آورد!

روزنامه نگار ورزشی با بیان اینکه انتخاب رضاعلی سبب ادامه سیر قهقرایی وضعیت فوتبال استان سمنان شد، خاطر نشان کرد: به عنوان مثال تیم هف سمنان چه خوب و چه بد به مدت سه سال در لیگ دسته دو کشور با میلیاردها تومان هزینه حضور داشت ولی رئیس هیات بعد از واگذاری تیم به خودش باعث شد تا این امتیاز از لیگ دو کشور به لیگ استان سقوط کند یعنی در یک سال دو پله سقوط کرد!

 

سکاندار هیات فوتبال به اختلافات داخلی دامن می‌زند

دهرویه به دامن زدن اختلافات شهرستانی رئیس هیات استان سمنان برای انحراف افکار عمومی از سقوط تیم هف اشاره و بیان کرد: با این اقدام رضاعلی، به راحتی از زیر بار این فاجعه فرار کرد که البته در این قسمت ها از تبحر خاصی برخوردار است.

وی ابرازداشت: رئیس هیات فوتبال استان سمنان اهالی فوتبال را، به منظور تحکم ریاست خود، در مقابل هم قرار داد و نفرات بسیار ضعیف و بی تجربه را در این هیات انتخاب کرد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان یادآور شد: رضاعلی سبب از دست رفتن سرمایه های ورزشی سمنان همچون، سید حسین زرگر، هادی طوسی، حسین زیاری و برخی داوران شاهرودی و گرمساری شده است.

 

اساسنامه هیات فوتبال رعایت نمی شود

روزنامه نگار ورزشی اظهارداشت: در مدت سه سال و نیم گذشته، موارد اساسنامه هیات فوتبال استان سمنان رعایت نشد و این هیات دسته چک ندارد.

دهرویه با اشاره به استعدادهای فوتبالی، فوتسال و فوتبال ساحلی سمنان، تصریح کرد: ظرفیت های این رشته های ورزشی در کل استان به علت نبودن مدیریت به هرز رفته است.

 

 دلسردی و بی انگیزگی مشهود است

مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سمنان در سال‌های گذشته دارای تیم های فوتبال مختلف در رده لیگ های دسته اول و دسته دوم و در فوتسال هم در لیگ دسته اول و دوم بود اما نبود باشگاه حرفه ای، فقدان حمایت مدیران ارشد استان از ورزش و فوتبال، وجود دلسردی، بی انگیزگی و آشفتگی در فوتبال و نبود حامیان مالی قوی دلایل حفظ نشدن تیم ها در لیگ ها بوده است.

همت هادیان در گفت و گو با ایرنا افزود: دلسردی و بی انگیزگی در فوتبال سمنان مشهود است و به طور قطع فضا برای کار بزرگ مهیا نیست و امروز فوتبال ساحلی و تک چهره های مربیگری و داوری استان، بار فوتبال را با زحمت به دوش می‌کشند.

وی با بیان اینکه حواشی چند سال اخیر در هیات فوتبال سمنان نقش مستقیم در نتایج کار رشته های ورزشی آن داشت، تصریح کرد: لازمه هر اقدام موفقیت آمیز، آرامش، اعتماد و سپس برنامه ریزی و ساماندهی است که متاسفانه فوتبال استان به هردلیلی دچار چالش، آشفتگی، بی برنامه گی و سردرگمی است.

 

نابسامانی هیات فوتبال سبب حاشیه رفتن منابع انسانی

هادیان تاکیدکرد: تمام انرژی مجموعه فوتبال استان سمنان صرف کشمکش ها و نابسامانی های سال های اخیر در این هیات ورزشی شده است.

وی با اشاره به قرارگرفتن منابع انسانی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مانند مدیران، پیشکسوتان، مربیان و داوران در حاشیه، بیان کرد: این اشخاص در این شرایط بحرانی و نابسامان حاضر به کار کردن و فعالیت نیستند.

به گفته وی، به نظر می رسد متولیان ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بررسی کارشناسی و رصد وضع موجود پیگیر تغییرات و ترمیم هیات فوتبال با هدف ارتقاء این رشته ورزشی در استان هستند.

مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: رئیس هیات فوتبال استان سمنان نقش اصلی و ویژه در تمام مشکلات، بحران ها و افول این رشته ورزشی در استان دارد.

 

بی‌برنامگی هیات فوتبال در استعدادیابی

وی با بیان اینکه مراحل استعدادیابی نیازمند سرمایه گذاری، برنامه ریزی و هدایت موثر است، اضافه کرد: سمنان فاقد مدرسه حرفه ای رشته های فوتبالی است و تنها مدرسه در استان با عشق مربیان آن فعالیت می‌کند و متاسفانه یک برنامه مناسب و سازماندهی شده و کمیته های استعدادیابی قوی و کمیته جوانان در هیات فوتبال استان سمنان وجود ندارد.

هادیان افزود: هیات فوتبال استان سمنان هیچ برنامه موثری در استعدادیابی  این رشته ورزشی ندارد.

 

مدیریت هیات مشکل فوتبال سمنان است

پیشکسوت فوتبال استان سمنان گفت: در حال حاضر، مشکل اساسی فوتبال استان مدیریت هیات آن است.

جمشید صفاری در گفت و گو با ایرنا افزود: سکاندار هیات فوتبال استان سمنان به علت سوء پیشینه ورزشی دارای مقبولیت اجتماعی نیست و پیشکسوتان و خبرگان ورزشی استان همکاری لازم را با رضاعلی ندارند.

وی به ضرورت به کارگیری خرد جمعی و تجربه برای پیشبرد اهداف فوتبال تاکید و بیان کرد: یک مدیر خبره بدون همکاری پیشکسوتان و بهره گیری تجربه موفق نمی شود.

این پیشکسوت ورزشی ادامه داد: تیم داری در هر سطحی نیازمند حمایت مالی در کنار تجهیزات و امکانات ورزشی لازم است.

 

حمایت ها از رشته‌های فوتبالی سمنان مقطعی است

وی به ناتوانی در جذب حامی مالی برای فوتبال استان سمنان در سال های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: این مساله به خاطر فقدان برخورداری استان از تیم های فوتبالی قوی بوده است.

پیشکسوت ورزشی استان، حمایت از تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی سمنان را مقطعی و بدون استمرار برشمرد و افزود: استان ظرفیت و استعدادهای مطلوبی در رده های سنی پایه در رشته های فوتبالی دارد و تقویت جایگاه فوتبال سمنان در جذب حامیان مالی موثر است.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان: اهالی فوتبال منتظر پاسخ مهدی تاج، رئیس فدراسیون باشند

فقدان مدیریت کلان در ورزش استان سمنان

سرمربی تیم شهرداری سمنان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور گفت: مشکلات اساسی در مدیریت ورزش استان در سطح کلان است که نمی تواند اختلاف بین هیات فوتبال و اهالی این رشته ورزشی ار برطرف کند.

مهدی خوش اقبال در گفت و گو با ایرنا افزود: فوتسال، فوتبال ساحلی و حتی فوتبال سمنان ظرفیت مطرح شدن در لیگ های کشور را دارد مشروط بر اینکه مدیریت ورزش و جوانان استان اختلافات به وجود آمده را حل و فصل کند.

 

بررسی تخلف‌ها با ورود دستگاه‌های نظارتی

خوش اقبال با بیان اینکه شائبه ها در زمینه اتفاق ها و جریان های بسته شدن حساب هیات فوتبال استان سمنان به راحتی در چارچوب قانون تعیین تکلیف می شود، تاکید کرد: با وجود دستگاه های نظارتی و اجرایی مشخص شدن وضعیت هیات فوتبال استان کار مشکلی نیست.

مدیر مدرسه فوتبال متین استان سمنان به حمایت مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از رضاعلی اشاره و تصریح کرد: اگر تخلف این فرد اثبات شود، به طور حتم تاج دیگر از رئیس هیات فوتبال استان حمایت نمی کند.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه دامن زدن بر اختلافات، ابرازداشت: در صورت عدم تخلف رضاعلی، باید کسانی که مدعی تخلفات شدند، پاسخگو باشند.

 

منافع شخصی برخی‌ها سبب دامن زدن به اختلافات هیات و اهالی فوتبال شد

سرمربی تیم شهرداری سمنان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور افزود: برخی از افراد دست به قلم با هدف مطرح کردن خود و یا منافع شخصی به اختلافات دامن می زنند.

خوش اقبال به فعالیت مدارس فوتبال در مناطق مختلف سمنان اشاره و اضافه کرد: آموزش و استعدادیابی رشته های فوتبالی به سبب فقدان برنامه و مدیریت ورزش استان که خود درگیر حاشیه های این رشته ورزشی است، دچار آسیب شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان به امور رسیدگی کند

سرمربی تیم شهرداری سمنان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با بیان اینکه سوء مدیریت ها به فوتبال سمنان آسیب می زند، یادآور شد: مجتبی  جانعلی از بدو فعالیت به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان قول مساعد برای رسیدگی به امور هیات فوتبال استان سمنان را داد اما با گذشت ۶ ماه هیچ اتفاقی رخ نداد.

خوش اقبال افزود: استان سمنان ظرفیت های مطلوبی در فوتبال دارد که باید با مدیریت در حوزه ورزش و منابع مالی این قابلیت های ورزشی شکوفا شود.

 

لیگ فوتسال استان سمنان کیفیت ندارد

سرمربی و مدیرعامل تیم فوتسال آراد شاهرود گفت: وظیفه هیات ها تنها به حمایت مالی از تیم های ورزشی محدود نمی شود بلکه حمایت های جانبی را باید در نظر گرفت.

محمد رئیسی در گفت و گو با ایرنا افزود: در مورد هیات فوتبال استان سمنان نمی توان گفت این هیات ورزشی به طور مستقیم در قضیه صعود تیم نوجوانان به دسته بالاتر حمایت کرد یا خیر، اما در مورد آخرین رقابت تیم فوتسال آراد در لیگ دو در بحث میزبانی و پیگیری های لازم برای تحقق این مساله در فدراسیون، هیات فوتبال استان سمنان و شخص رضاعلی تاثیرگذار بودند.

وی بیان کرد: صعود تیم فوتسال آراد به دسته بالاتر نتیجه اقدامات دو ساله و برنامه ریزی و سیاست های مجموعه باشگاه و زحمت های چند ماه اخیر بازیکنان تیم و هزینه جزو دلایل اصلی موفقیت بوده است ولی در میزبانی دور دوم مسابقات و نهایی لیگ دسته دو فوتسال کشور رضا علی تاثیر مستقیم داشت.

رئیسی ابراز داشت: رضاعلی تاثیر مثبت در صعود تیم فوتسال آراد به لیگ دسته اول از طریق کسب میزبانی رقابت ها داشت ولی اگر تمام نتیجه و ثمره کار به نام وی نوشته شود، موافق این موضوع نیستم.

وی تاکید کرد: لیگ منظم فوتسال در سمنان برگزار می شود اما کیفیت و کمیت لازم را ندارد که یک دلیل آن تیم ها و دلیل دیگر آن هیات فوتبال سمنان است.

رئیسی ابرازداشت: در رده های پایه نونهالان و نوجوانان لیگ برتر فوتسال استان سمنان به صورت مستمر با نهایت ۶ تیم در سه روز برگزار می شود، اما در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان به صورت دوره ای برگزار می شود.

سرمربی و مدیرعامل تیم فوتسال آراد شاهرود گفت: در سال گذشته تنها لیگ برتر در رده سنی بزرگسالان با حضور ۶ تیم برگزار شد در حالی که در برخی از استان های کشور لیگ در دستجات مختلف برگزار می شود.

رئیسی بیان کرد: جذب حامی مالی و فقدان مربیان و کادر فنی متخصص ورزشی از عمده مشکلات تیم داری رشته های فوتبالی در استان سمنان است.

 

منتقدان از اهالی فوتبال نیستند

رئیس هیات فوتبال استان سمنان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سئوال که چرا برخی از کارشناسان و اهالی فوتبال مشکلات فوتبال استان را به شما نسبت می دهند، ابراز داشت که از این موضوع اطمینان ندارد و باید اسامی افراد مدعی را بداند.

رضاعلی در ادامه اصرار بر آن داشت که خبرنگار اسامی این افراد از اهالی فوتبال استان سمنان را اعلام کند و افزود: تکیه به این گونه کارشناس ها، اهالی و پیشکسوتان فوتبال مثل این می ماند که فردی به عنوان مثال برای تصدی کرسی شورای شهر نامزد شود، ۱۰ نفر جمع شوند ۴۰۰ بنر بزنند و خود را از هواداران و دوستداران کاندیدا معرفی می‌کنند، حال این ها فقط ۱۰ نفر هستند اما با ۴۰۰ بنر تبلیغاتی!

وی ادامه داد: آن هایی که آمدند و با شما صحبت کردند فقط از شهرستان سمنان نیستند که این حرف‌ها را می زنند، شما زمانی که تراز می دهید باید تراز استانی بدهید اگر می خواهید تراز شهرستانی بدهید، هر شهرستانی مسئول و رئیس دارد.

رضاعلی افزود: باعده‌ای که دستشان از سود مسایل و زیاده خواهی که می خواستند انجام دهند، قطع شده و در حال ضایع کردن حق دیگران بودند، قطع ارتباط کردیم. دیگر منتظر نمی مانیم که اهالی فوتبال در مورد ما چه تصمیمی بگیرند.

وی ادامه داد: آن ها از نظر شما اهالی فوتبال هستند ولی خیلی خیلی قلیل اند، هر چیزی رویه ای دارد و اگر قرار باشد این رویه جلو رود و هر کسی بخواهد مدعی شود که من از اهالی فوتبال هستم، مثل این می ماند که من بگویم از روسای جمهوری هستم چون کاندیدا ریاست جمهوری شدم.

 

سمنان استان بدون تیم در لیگ‌های کشوری فوتبال و فوتسال

خبرنگار ایرنا در ادامه از رضاعلی در مورد علت ضعف فوتبال و فوتسال استان سمنان در تیم داری دستجات کشور (لیگ برتر، یک و دو) پرسید که رئیس هیات فوتبال استان عنوان کرد که اگر شما از این اوضاع اطلاع ندارید بهتر است ادامه ندهید. سمنان چه زمانی تیم لیگ برتری و دسته یک داشته است؟

خبرنگار در ادامه تاکید کرد که سئوال ما این است که چرا فوتبال و فوتسال استان آن قدر قدرت و توان حضور در دستجات کشور را ندارد و چرا تیم های استان از دسته های پایین تر به دسته های بالاتر صعود نمی کنند؟ و رئیس هیات فوتبال در پاسخ گفت: زمانی که من به هیات فوتبال آمدم، تیم ساحلی در زیر گروه قرار داشت و زحمت کشیده بودم همان هایی که ادعا می کنند تیم را انداخته بودند، توسط خود من این تیم دوباره برای لیگ برتر کشوری رفت، من خودم این تیم را آوردم و در دوره من اولین بار بود که تیم فوتسال نوجوانان استان سمنان از شاهرود قهرمان لیگ دو شد و به لیگ یک نوجوانان صعود کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد علت حضور نیافتنش در ۱۱ دیدار خانگی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در لیگ برتر گفت: بله وقتی کسانی دستشان آنجا بریده شده و برعلیه من می خواهند شعار دهند هیچ وقت شخصیتم را زیر سوال نمی برم.

وی ادامه داد: آن موقع که نماینده مجلس و شورای شهر با من در ارتباط بودند در فدراسیون فوتبال کسی انتظار نداشت تیم ساحلی سمنان به لیگ برتر بیاید و این به دلیل اشتباهاتی بود که خود شهرداری کرده بود، شما در جریان نیستید و این ها را بنویسید.

رضاعلی افزود: اینها می خواهند من دوباره مورد انتقاد قرار بگیرم، از انتقاد سازنده و غیرسازنده فرار نمی کنم و آدمی هستم که انتظار دارم از کارهایی که انجام می شود نیز اطلاع داشته باشید و من خیلی کارها کردم.

(رضاعلی پیش‌تر در سال ۸۶ به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان سمنان انتخاب شد و به دلیل تخلفات پرشمار عزل شده و نتوانسته بود دوره ریاستش را به پایان ببرد)

خبرنگار ایرنا در ادامه به رضاعلی متذکر شد که در استادیوم آزادی نیز بارها برعلیه مدیرعامل تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال شعار می دهند اما آن ها باز هم برای حمایت از تیم خودشان به ورزشگاه می روند. رئیس هیات فوتبال سمنان در پاسخ گفت: یکی دو دفعه به ورزشگاه رفتم و اگر گاهی اوقات نرفتم به خاطر کارهای مهم تری بود که داشتم.

رضاعلی در ادامه مدعی شد که یکی دو بازی تیم شهرداری سمنان را در لیگ برتر فوتبال ساحلی از نزدیک تماشا کرده است اما آن چه بازیکنان و کادر فنی شهرداری و اصحاب رسانه به آن اذعان دارند این است که او در هیچ یک از دیدارها حضور نیافته است.

 

 درخواست برکناری رئیس هیات فوتبال سمنان به دست تاج رسید

اظهار بی‌اطلاعی از ارسال درخواست عزل رئیس هیات فوتبال

سکاندار هیات فوتبال استان سمنان، در ادامه از برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال استان سمنان طی روزهای آینده خبر داد و در پاسخ به این سئوال که چرا در مجمع سال گذشته خبرنگاران دعوت نشدند، گفت: خبرنگار روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در مجمع حضور داشت!

وی در ادامه از ارسال نامه ای از سوی اعضای مجمع هیات فوتبال استان سمنان به مهدی تاج و درخواست برکناری اش اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این نامه کجاست؟ آن را برای من بفرستید. مجمع فوتبال حدود ۲۱ یا ۲۲ عضو دارد، کسانی که نامه زدند از اعضای مجمع نبودند. چند روز دیگر همه چیز مشخص می شود شما صبر کنید.

رضاعلی در ادامه با بیان کردن این جمله که اکنون در فدراسیون فوتبال است و نمی تواند صحبت کند از پاسخ گویی به ادامه سئوالات خبرنگار ایرنا خودداری کرد.

حواشی هیات فوتبال استان سمنان شامگاه شنبه بیستم مهرماه با این خبر ادامه یافت که معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان عنوان کرد مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان سمنان که قرار بود فردا یکشنبه بیست و یکم مهر ماه برگزار شود، لغو شد.

محسن ایزدبخش در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: مجمع عمومی سالانه با توجه به شرایط و با هماهنگی‌های انجام شده، فردا برگزار نمی‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر مجمع عمومی سالانه برگزار نمی‌شود و احتمالا به زمان دیگری موکول شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: مکاتبه ها و دلایل ذکر شده در خصوص لغو برگزاری مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال به زودی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از سفر عراق برگشته است و خبرنگاران می‌توانند اطلاعات و دلایل لغو این مجمع را فردا از وی جویا شوند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: نامه ای در خصوص برگزاری مجمع فوق العاده هیات از فدراسیون فوتبال نیامده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار