رییس دفتر رییس جمهور:
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به تعیین سقف قیمت برای نرخ بلیط هواپیما در مسیرهای منتهی به مرزهای کشور، گفت: مردم نگران افزایش قیمت بلیط هواپیما در ایام اربعین نباشند.
کد خبر: ۷۸۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 13 October 2019

محمود واعظی در خصوص نرخ بلیط هواپیما در ایام اربعین اظهار کرد: امسال از حدود یک ماه مانده به آغاز ایام اربعین، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که بلیط هواپیما در ایام اربعین نباید گران شود.

وی افزود: برای تردد با هواپیما از شهرهای مختلف به منظور سفر به مناطق مرزی و حضور در راهپیمایی اربعین یک سقف برای نرخ بلیط پروازها در نظر گرفته شده و امکان افزایش قیمت بلیط‌ها از این سقف در نظر گرفته‌شده وجود ندارد.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: با توجه به اینکه ممکن است یک پرواز در برخی از مسیرها دارای صندلی خالی باشد، قیمت بلیط هواپیما می‌تواند پایین‌تر از سقف در نظر گرفته باشد و مساله‌ای در این زمینه نیست اما نباید قیمت‌ها بالاتر از سقف اعلام‌شده عرضه شوند.

واعظی با بیان اینکه جمعیت حاضر در مرزها برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین اصلا با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست و جمعیت چند برابر شده است، عنوان کرد: این تصمیمات علاوه بر حوزه حمل و نقل هوایی، برای حوزه حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوس‌ها نیز اتخاذ شده است و امیدواریم شاهد تردد زائران بدون هیچ مساله‌ای باشیم.

وی با بیان اینکه مردم نگران افزایش قیمت بلیط هواپیما در ایام اربعین نباشند، گفت: همه شرایط در طرف ایرانی مرزها برای حضور زائران آماده شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار