رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا یکشنبه تا روز سه‌شنبه شاهد افت 4 تا 6 درجه‌ای دما در طول شبانه روز خواهیم بود.
کد خبر: ۷۸۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 12 October 2019

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با کردپرس اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، از ظهر امروز شنبه تا صبح دوشنبه به علت عبور موج تراز میانی جو از سطح استان شاهد افزایش ابر، وزش باد و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق باران خواهیم بود.

وی گفت: به دنبال آن از ظهر دوشنبه تا آخر هفته جوی نسبتاً پایدار بر سطح منطقه حاکم می‌شود و بجز پوشش موضعی ابر و گاهی وزش باد پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان همچنین به کاهش دمای هوا اشاره و تصریح کرد: از لحاظ دمایی هم از فردا یکشنبه تا روز سه‌شنبه شاهد افت 4 تا 6 درجه‌ای دما در طول شبانه روز خواهیم بود؛ به طوری که برای صبح روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای مناطق شمالی و سردسیر استان شرایط یخبندان را انتظار داریم.

وی لغزندگی جاده، کاهش دید بر اثر بارش و مه، برخورد صاعقه و وزش باد گاهی شدید را از جمله پیامدهای اولین بارش بعد از فصل خشک عنوان کرد و گفت: به دلیل این پیامدها لازم است که در رانندگی احتیاط بیشتر و از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار