امام‌ جمعه ایلام ؛
امام‌ جمعه ایلام گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد زائرین از مرز مهران راهی عتبات عالیات کشور عراق می‌شوند، ستاد اربعین و کمیته مردمی متناسب با استقبال زائرین از مرزها کمک‌ها را تقسیم کنند.
کد خبر: ۷۸۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 11 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نمازجمعه ایلام اظهار داشت:  با توجه به استقبال زائران از راهپیمایی بزرگ اربعین و تردد از مرز مهران متاسفانه تاکنون بزرگراه مهران تکمیل نشده لذا مسئولان باید در راستای حل این مشکلات تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: مرز مهران  نیازمند توسعه زیرساخت ها است، بزرگراه، راه آهن و زیرساخت های توسعه ای ایلام باید متناسب با حضور زائرین توسط مقامات کشور و با توجه ویژه دولت در ایلام مهیا شود.

وی تاکید کرد: زیرساخت ها باید هرچه سریعتر برای سالهای بعد ایجاد شود زیرا این مسیر همیشگی تردد زائران خواهد بود.

امام جمعه ایلام از مسئولان خواست برنامه ریزی لازم برای موج بازگشت و ادای دین به زوار داشته باشند تا اتوبوس، مواد غذایی و اسکان زائران در بازگشت فراهم باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: وقتی بیش از ۷۰ درصد زوار برای حضور در اربعین مرز مهران را انتخاب کرده اند باید امکانات لازم برای این حرکت بزرگ فراهم شود..

وی با اشاره به حرکات آشوبگرانه در برخی شهرهای عراق با فرماندهی آمریکایی و و آل سعود گفت: آمریکایی ها از اتحاد شیعه در عراق در هراس اند و با شناسایی حزب بعث و هزینه زیاد، تلاش کردند که جبهه نجات را به قول خود تشکیل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار