عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آشوب آفرینی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در عراق نه تنها مردم دنیا را از رفتن به پیاده روی اربعین منصرف نکرده بلکه آنها را مشتاق‌تر کرده است و مردم به صورت جدی‌تر وارد صحنه شده‌اند.
کد خبر: ۷۸۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 07 October 2019

تابناک رضوی: آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به نا آرامی‌های اخیر در عراق بیان کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین، در سال‌های اخیر خیلی جدی، معنادار، موثر و با یک نگرش بسیار روشن به آینده جهان اسلام برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: قیام امام حسین(ع) از روی حق طلبی و اجرای عدالت برای همگان بود؛ حال که جریان فکری راهپیمایی اربعین فضای فکری را به این سمت می‌برد طبیعی است که این روند به مذاق جریان استکبار و صهیونیسم جهانی، خوش نیاید.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جریان نفاق به رهبری عربستان سعودی و دیگر حکومت‌های مرتجع منطقه همان اهداف ملحدین و کفار را دنبال می‌کنند و گرچه نام و شمایل اسلامی دارند با جریان استکبار همراه شده‌اند تا مانع برگزاری این جریان باشکوه مردمی شوند.

 

وی تاکید کرد: استکبار جهانی و اذناب‌شان در منطقه با رونق اربعین مخالف هستند و همه ابزار خود را به کار گرفته‌اند تا مانع موج عظیم و خروشان اربعین شوند؛ در این راستا شاهدیم آمریکا و عربستان دلارهای خود را بکار گرفته و فریب خوردگان و تطمیع شدگان را وارد صحنه کرده‌اند و می‌خواهند با آشوب در عراق، مردم را از رفتن به راهپیمایی اربعین منصرف کنند.

 

آیت الله عالمی عنوان کرد: آشوب آفرینی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در عراق نه تنها مردم دنیا را از رفتن به پیاده روی اربعین منصرف نکرده بلکه آنها را مشتاق‌تر کرده است و مردم به صورت جدی‌تر وارد صحنه شده‌اند؛ به‌خصوص مردم ایران که وقتی دست جریان استکبار رو می‌شود، جدی‌تر و جانانه‌تر وارد صحنه می‌شوند.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: با توجه به اخبار و اطلاعات موجود؛ تعداد زائران عتبات عالیات از سال‌های قبل بیشتر شده و در روز‌های آینده نیز تعدادشان بیشتر می‌شود. نهضت اربعین تاثیر خود را گذاشته چنانچه هرساله شاهد حضور مسلمانان و غیر مسلمانان فراوانی از سایر کشور‌های پاکستان، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، روسیه و سایر کشورهای دیگر به راهپیمایی اربعین هستیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار