مردم شهر چرام احساس می کنند در حوزه راه و شهرسازی به شدت مورد بی مهری قرار گرفته اند و با تغییر مدیران ، هیچ تغییری در نوع نگاه مسئولین به جاده های این شهرستان ، خصوصا جاده اصلی آن رخ نمی دهد!
کد خبر: ۷۸۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 06 October 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وقتی از چهار فصلی استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت می شود ، می توان نمود واقعی آن را در شهرستان چرام که از قدمتی بسیار طولانی برخوردار است دید. آب و هوای به شدت متناقض در نقاط مختلف آن در زمان های مختلف این شهرستان را به بهشتی زیبا در خطه جنوب تبدیل کرده است.
اما یک نکته بسیار تاسف برانگیز دست رسی به مناطق مختلف آن را با مخاطراتی همراه کرده است و آن هم جاده های غیر استاندارد این شهرستان است. جاده هایی جهنمی که سالانه شاهد تصادفات دلخراش و ناراحت کننده است به گونه ای که خانواده های زیادی در این جاده ها عزیزان خود را از دست داده اند.

ورود به شهرستان چرام از هر مسیری و به هر منطقه ای از این شهرستان همواره مخاطره آمیز است. هر چند جاده های استان در بیشتر مناطق چندان وضعیت بهتر از جاده های چرام ندارند اما مسیرهای منتهی به این شهرستان بسیار غیر استاندارد و در برخی نقاط که در حال تعریض و توسعه هستند به مراتب خطرناک تر هم می شوند.
چند ماه پیش بود که در یک حادثه دلخراش 8 نفر از اعضای یک خانواده از کوچک و بزرگ به کام مرگ رفتند (جان باختن همه اعضای خانواده چرامی در یک حادثه دلخراش + تصاویر ) در آن موقع هم انتقاداتی صورت گرفت و پس از مدتی همه چیز به فراموشی سپرده شد. تصادفاتی مانند آنچه در جاده آب حیات رخ داد به دلیل گستردگی تلفات به عنوان نمونه یاد شد . این در حالی است که در جاده پرتردد دهدشت به چرام که چند سالی است به دلیل عملیات تعریض و چهاربانده شدن بسیار خطرناک و حادثه آفرین شده است چنین تصادفاتی به یک امر تقریبا معمول و روزمره تبدیل شده است!
جاده های جهنمی به سوی بهشت! / زنگ خطر برای ادامه کار مدیر کل جدید راه و شهرسازی + تصاویر
 
آنچه که در تصویر بالا مشاهده می شود صحنه ای از یک تصادف وحشتناک دیگر در جاده چرام به دهدشت است که متاسفانه تلفات سنگینی هم داشته است.
هر چند هنوز مسئولین مرتبط آمار رسمی تلفات این تصادف را بیان نکرده اند اما در شبکه های مجازی شهر چرام این آمار 3 یا 4 کشته با 1 تا 2 مصدوم گزارش شده است.
نگاهی به آمار این تلفات و عدم تغییر در وضعیت جاده های این شهر ، مردم شهرهای چرام و دهدشت بویژه شهر چرام را به شدت از عملکرد مسئولین ناراضی کرده است. مردم شهر چرام احساس می کنند در حوزه راه و شهرسازی به شدت مورد بی مهری قرار گرفته اند و با تغییر مدیران ، هیچ تغییری در نوع نگاه مسئولین به جاده های این شهرستان ، خصوصا جاده چرام به دهدشت رخ نمی دهد!
پژمان نیک اقبالی به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی باید از هم اکنون توجه خاصی به جاده های شهرستان چرام داشته باشد چرا که برای خارج یا وارد شدن به شهر چرام ، هیچ گزینه جایگزینی برای فرار از خطر وجود ندارد ! یعنی از هر سمتی که قصد تردد منتهی به چرام را داشته باشید خطرات زیاد است!
 
جاده های جهنمی به سوی بهشت! / زنگ خطر برای ادامه کار مدیر کل جدید راه و شهرسازی + تصاویر
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار