رئیس بنیاد سلامت رضوی خبر داد؛
رئیس بنیاد سلامت رضوی گفت: پیش‌بینی میزبانی از بیش از ۷۰۰ متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق در سومین کنگره جهانی قلب رضوی شده است و تاکنون حدود ۵۰۰ نفر ثبت‌نام و اعلام حضور کرده‌اند.
کد خبر: ۷۸۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 05 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمود شبستری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: سمینارها و کنگره‌هایی که در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود موجب رشد قابل توجه علمی و پزشکی این مرکز درمانی شده است و در برنامه پیش‌رو هم سومین کنگره جهانی قلب رضوی از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه ۹۸ و به‌مدت ۳ روز در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد سلامت رضوی افزود: در این سمینار ۳ روزه  ۲۰۰ سخنرانی خواهیم داشت و ۲۲ عمل قلب باز هم توسط جراحان جوان و نخبه انجام می‌شود و به فضل الهی شاهد بروز و ظهور آخرین دستاوردهای حوزه قلب خواهیم بود.

وی با بیان اینکه متخصصان و جراحان سرآمد قلب جهان از انگلستان، آمریکا و ایتالیا حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این کنگره پزشکی که از ۱۹ کشور جهان حضور دارند نگاه مشفقانه تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان این آستان مقدس را شاهد هستیم و بزرگترین افتخارمان این است که خدمات ما با محوریت امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

شبستری تصریح کرد: پیش‌بینی میزبانی بیش از ۷۰۰ متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق در سومین کنگره جهانی قلب رضوی شده است و تاکنون حدود ۵۰۰ نفر ثبت‌نام و اعلام حضور کرده‌اند، ایران سهم و نقشی ویژه در برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهان دارد و در برنامه‌های قلب دیگر کشورها حداقل ۶ نماینده از ایران حاضر هستند.

رئیس بنیاد سلامت رضوی تاکید کرد: بالاترین عمل‌هایی که بدون بیهوشی انجام می‌شود مربوط به عمل تاوی بوده و در ۶ ماهه نخست امسال ۲۲ مورد از این عمل با موفقیت انجام شده است که تعدادی از این اعمال در بیمارستان رضوی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ایران جزء کشورهای سطح یک جهان است، گفت: تاپ‌ترین اعمال جراحی قلب دنیا در شهرهای مختلف ایران همچون مشهد، تهران، تبریز، شیراز و دیگر شهرهای ایران به دست پزشکان توانمند ایرانی با موفقیت انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار