رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی:
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: مجوز ساخت واکسن اوگالرسی گرفته شده و تولید این محصول از ابتدای سال ۹۹ در مشهد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۸۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۲ 04 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، حمیدرضا فرزین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در سال ۱۳۰۷ در تهران تاسیس شد و در حال حاضر ۶ شعبه در کشور دارد و قدیمی‌ترین شعبه آن در شمال‌شرق کشور بوده که از سال ۱۳۲۸ در مشهد فعال شده است.

وی افزود: این مجموعه در جهت جلوگیری از تهدیدات دامی و تامین واکسن‌های موردنیاز فعال شده و با ۱۵ عضو هیئت علمی در رشته‌های میکروب‌شناسی، آسیب‌شناسی و انگل‌شناسی در حوزه سلامت جامعه گام برمی‌دارد.

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در رابطه با تولیدات این مجموعه، گفت: این تولیدات شامل بیش از ۷۰ فرآورده همچون واکسن‌ها و سرم‌های مختلف انسانی و دامی بوده و بخش عمده محصولات تولیدی کشور که شامل بیش از ۸۰ درصد تولیدات بوده در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شرق کشور تولید می‌شود و از شهر امام رضا(ع) به نقاط مختلف کشور و خارج از کشور صادر می‌شود.

فرزین تصریح کرد: مجوز ساخت واکسن اوگالرسی گرفته شده و تولید این محصول از ابتدای سال ۹۹ آغاز می‌شود، واکسنی که توسط متخصصان موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی منطقه شمال‌شرق کشور در مشهد تولید خواهد شد.

وی تاکید کرد: در برنامه‌های بلندمدت سایتی با آخرین استانداردهای جهانی فعال خواهد شد تا ضمن افزایش دقت‌ها و کاهش خطاها، توان صادراتی بالاتری را در کشورهای همجوار داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار