سرلشکر سلامی :
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز به برکت راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری قله های بزرگ علم وفناوری فتح کرده ایم وایران اسلامی درمقابل ابرقدرت ها بااقتدار ایستاده است.
کد خبر: ۷۸۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 03 October 2019

سردار حسین سلامی درکنگره ملی نقش امام خمینی (ره)و6هزارو200شهید استان مرکزی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی موجب شده که امروز دشمنان و بدخواهان حتی جرات شلیک یک گلوله مشقی به سمت مرزهای کشور را نداشته باشند افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به برکت آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مجاهدت شهدا، ایثارگران، رزمندگان و همه دلسوزان نظام در تمامی جبهه‌ها متحمل شکست شده است.
وی با بیان اینکه عرصه دفاع مقدس یک دوره هشت ساله نبود یادآور شد : درطول حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، کشور همواره در حال مبارزه است.
سردار سلامی با بیان اینکه زمانی که بیرق انقلاب اسلامی بر دوش مقام معظم رهبری قرار گرفت، توطئه‌ها و دسیسه‌ها پیچیده‌تر شد گفت: دراین دوران دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش بیشتری را داشته‌اند.
وی با اشاره به ترور بسیاری از ذخیره ها وستون های انقلاب فرهنگ توسط دشمنان خبیث افزود :اقتصاد، معنویت، امنیت، علم و دانش و صنعت کشورهم اینک آماج حملات گسترده دشمنان و بدخواهان است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتداروپیروزی انقلاب اسلامی ایران درجبهه ها را مرهون نصرت الهی و امداد غیبی خداوندی در کنار رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل دانست و افزود: فرزندان انقلاب در دریا، زمین و آسمان با اراده شکست‌ناپذیر آماده دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی هستند.
سردار سلامی با بیان اینکه امروزتوان دفاعی کشور در حدی است که در دریا کشتی‌های متجاوزان برای پشیمان شدنشان ساقط می‌شود اظهارداشت: آنانی که می‌خواستند ایران اسلامی منزوی شود و عقب‌نشینی کند دیدند که جوانان این مرز وبوم همیشه در صحنه هستند و اجازه نمی دهند دشمنان قسم خورده این نظام مقدس به اهداف شوم خود نائل شوند.
وی با بیان اینکه درفضای کنونی ایران اسلامی جایی برای نفس کشیدن هیچ آمریکایی و صهیونیستی نیست گفت:دراین فضای کشور هیچ روزنی برای سوءاستفاده و حضور دشمنان نیست.
سردار سلامی امنیت، عزت، شرف و آبرو، استقلال و آزادگی کشور را درگروه از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان برشمردوافزود: خانه هر شهید دروازه‌ای از بهشت است زیرا امروز به برکت اقتدار و رشادت فرزندان این آب و خاک اقتدار پوشالی دشمن روز به روز ضعیف‌تر و کم‌اثرتر می شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی براینکه فشار حداکثری شکست خواهد خورد گفت: قصد دشمان قسم خورده این مرزوبوم انزوای جمهوری اسلامی ایران بوداما امروز آنان نامه می‌دهند و فرستاده هایشان را میفرستند که خواسته‌هایی دارند که تنها یک مقام ما برای چند دقیقه پشت میز در کنار آنان بنشیند و این اقتدار و عظمت سرمایه بزرگی برای ایران اسلامی است.
وی با اشاره به ویژگی‌های بارز امام راحل ، امام خمینی را تمامیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست وگفت: امام خمینی (ره) اسلام ناب واقعیی را احیا کرد و صورت فلکی قدرت را در عالم هستی تغییر داد و قدرت پوشالی بیگانگان را در هم شکست.
سردار سلامی با اشاره به شکست قدرت‌های بزرگ در جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دردوران دفاع مقدس در حالی رقم خورد که ابرقدرت‌ها همصدا صدام را یاری می‌کردند.
وی با اشاره به وجود بسیاری از ستارگان درخشان سپهر فقاهت دراستان مرکزی گفت: این استان مهد پرورش شیرمردان و شیرزنان با نجابتی است که بسیاری از آنان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.
سردار سلامی با بیان اینکه استان مرکزی سرزمین مجاهدان بزرگ، شهیدان عالی مقام و دیار پرفروغ آفتاب است افزود: امروز اراک معطر به عطر و رایحه شهادت، فداکاری، ایثار، گذشت و صبر و توکل است و همه گردهم آمده‌اند تا از عظمت ها، جاودانگی ها و شکوه یک ملت تجلیل شود.
وی سرمایه‌های اصلی هر کشوررا شخصیت‌های بزرگ آن برشمردوگفت: هر امتی به برکت انسان‌های بزرگ عزتمند می شود ورفعت می یابد.
وی امام خمینی (ره) را یک شخصیت ارزشمند و متعالی خواند وگفت: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی است زیرا ایشان همچون خورشید وفراتر از آن برجهان اسلام طلوع کرد وتیرگی کفروشرک را ازجامعه پاک کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار