خانواده سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با شماری از مراجع تقلید و علما در شهر مقدس قم دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۷۸۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳ 03 October 2019

به گزارش تابناک قم، سید جواد نصرالله، فرزند دبیرکل حزب‌الله لبنان که برای شرکت در یادواره برادر شهید خود محمدهادی نصرالله به قم سفر کرده بود، به همراه چند تن از مسئولان حزب‌الله، دیدار‌های جداگانه‌ای با مراجع تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی داشت.

وی با حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، محمدتقی مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجج‌اسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران و سید مفید کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و سردار سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم دیدار و گفتگو کرد.

مراجع تقلید و علما ضمن ابلاغ سلام به سید مقاومت، با تمجید از شجاعت و ولایتمداری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، بر حمایت خود از جبهه مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

سیدجواد نصرالله همچنین با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در این دیدار با اشاره به پیروزی‌های محور مقاومت در منطقه گفت: پیروزی نهایی جبهه مقاومت حتمی و نزدیک است.

مراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» فرزند ارشد دبیرکل حزب‌الله لبنان، دوشنبه شب این هفته با پیام‌های آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید و سید حسن نصرالله و با حضور خانواده این شهید و جمعی از علمای حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

شهید محمدهادی نصرالله در روز ۲۲ شهریورماه ۱۳۷۶ مطابق با سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی، در حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قله موسوم به «جبل الرفیع» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار