سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: در راستای نهادینه‌سازی و تحقق فرآیندهای دولت الکترونیک، از مهرماه 98 چاپ و توزیع قبوض تلفن ثابت متوقف شده است.
کد خبر: ۷۸۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 01 October 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، آذری نصرآباد خبر داد: از ابتدای مهرماه 98 برنامه حذف قبوض کاغذی در مخابرات منطقه خراسان جنوبی پیاده‌سازی و کارکرد قبوض از طریق پیامک به تلفن همراه مشتریان ارسال شده است.

وی ادامه داد: برای آن دسته از مشتریانی که شماره همراه آن‌ها در سیستم ثبت نبوده، از طریق سامانه تماس تلفنی2000 به اطلاع آنان رسیده است. 

آذری نصرآباد در ادامه خاطر نشان کرد: مشترکین عزیز می توانند برای پرداخت و اطلاع از جزئیات صورتحساب تلفن خود در سطح استان از طریق تماس با  سامانه گویای ۲۰۰۰ ،  یا شماره گیری کد #۲۰۲۰*  (از طریق تلفن همراه ) و یا با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.irبصورت شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند.

وی همچنین گفت: از این پس قبض های دوره ای تلفن ثابت، به جای دوره زمانی ۲ ماهه، مشترکین به راحتی میتوانند به صورت ماهیانه مبلغ کارکرد تلفن خود را پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار