رئیس گروه کنترل پروژه شهرداری مشهد گفت: اپلیکیشن "شهرمن" در اوایل آبان ماه امسال در دسترس عموم شهروندان مشهدی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۸۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 01 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمد عین القضات با اعلام این خبر افزود: باتوجه به دغدغه های موجود که در کل کشور وجود دارد، در پس آن آمدیم تا با استفاده از یک اپلیکیشن جامع به این دغدغه ها و نیازها پاسخ دهیم که این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای شهروندان مشهدی طراحی شده ولی در حال گفتگو با بقیه کلان شهر ها هستیم تا این سامانه را گسترش دهیم.

 

وی ادامه داد: این اپلیکیشن نیازهای روزمره شهروندان را حل خواهد کرد و دارای بخش ها و قسمت های مختلفی است که بسیاری از این بخش ها کمک می کند تا شهروندان کمتر به مراکز دولتی مراجعه کنند و با استفاده از این سامانه مشکلات خود را حل کنند.

 

عین القضات گفت: از بخش های مختلف این سامانه می توان به قسمت چشم شهر که قسمت ارائه درخواست های شهروندان به دستگاه های دولتی از قبیل خرابی آسفالت ، هرس درختان و ... میتوان اشاره کرد.

 

در ادامه عبدالرضا حسنی ، مدیر فنی اپلیکیشن شهر من به ۴ هدف اصلی این پروژه پرداخت که به شرح ذیل می باشد: ۱ _ ارائه خدمات شهروندی ۲_ افزایش مشارکت اجتماعی و رسانه ۳_ رفتار و فرهنگ شهروندی ۴_ ایجاد درآمد پایدار 

 

وی افزود: امیدواریم با حمایت شهروندان از این سامانه بتوانیم گامی مهم در زمینه شهر هوشمند برداریم که شهر هوشمند فقط با شهروند هوشمند میسر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار