تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم با بازار بزرگ ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هم‌گروه شد.
کد خبر: ۷۸۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ 30 September 2019

به گزارش تابناک قم، بعد از تیم‌های صبای قم و هیأت‌ کشتی قم که در سال‌های گذشته نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور بوده‌اند، چند فصلی است که تیم شهدای مدافع حرم به نمایندگی از قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته موفق و مدال‌آور حضور می‌یابد.

تیم شهدای مدافع حرم امسال نیز در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حاضر است و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده توسط فدراسیون کشتی، باید در لیگی که هشت تیم مدعی قهرمانی آن هستند و برای کسب سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان تلاش می‌کنند به رقابت بپردازد.

قرعه‌کشی دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور در هر دو رشته با حضور هفت تیم در کشتی آزاد و هشت تیم در کشتی فرنگی انجام شد، در حالی که هر دو لیگ در دو گروه برگزار می‌شود و سرانجام دو تیم برتر مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات را کسب خواهند کرد.

در رشته کشتی آزاد و در گروه نخست تیم‌های بازار بزرگ ایران، نام‌آوران اترک خراسان‌شمالی، آسانسور و پله برقی بهران و پاس تهران به رقابت می‌پردازند و پیکارهای گروه دوم با حضور تیم‌های رعد ستارگان ساری، نیروی زمینی ارتش لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت جهانی توس به انجام می‌رسد.

مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی نیز در دو گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد و بر اساس قرعه، تیم شهدای مدافع حرم قم در گروه نخست با تیم‌های بازار بزرگ ایران، هیأت کشتی سیرجان و هیأت کشتی خراسان‌جنوبی برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت می‌کند، در حالی که تیم‌های حاضر در گروه دوم سینا صنعت ایذه، آریوبرزن بهبهان، رعد پدافند هوایی نوشهر و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار