فرمانده یگان حفاظت و حراست آستان قدس رضوی:
فرمانده یگان حفاظت و حراست آستان قدس رضوی گفت: گسترش دامنه جهانی ایران اسلامی، به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۷۸۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 29 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، سردار علی‌اکبر افراسیابی در اجتماع رزمندگان، پیشکسوتان، سنگر سازان بی سنگر، بازاریان، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، دانش آموزان و بسیج مردمی تربت‌جام با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: مهم‌ترین مؤلفه وحدت اسلامی در جامعه استقامت ورزیدن در سنگر انقلاب و پیروی از رهبری فرزانه که این تفکر عمل به نص صریح قرآن کریم است.

 

این رزمنده و آزاده هشت سال دفاع مقدس در آیین تجدید میثاق با ۶۳۱ شهید تربت‌جامی با اشاره به نهادینه شدن تفکر حسینی، علوی و فاطمی  در سراسر جهان گفت: گسترش دامنه جهانی ایران اسلامی، به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه است.

وی عمل به وصایای شهدا را مهم‌ترین راهبرد ناگسستنی در پاسداری از خط سرخ شهادت و ولایت برشمرد و یادآور شد: دشمن با ایجاد تفرقه درصدد انشقاق بین امت اسلامی است و دروغ‌گویی آنان در قالب جنگ نرم، یک راهبرد اساسی است.

 

فرمانده یگان حفاظت و حراست آستان قدس رضوی بابیان این‌که امروز ایران اسلامی شیعه و سنی تنوری می‌خواهد تأکید کرد: این موضوع بدان مفهوم است که همگان حول محور ولایت‌فقیه به این انقلاب و نظام اسلامی پایدار باشند تا در جنگ نرم دشمن اغوا نشویم و در جنگ سخت ‌سَر مُسلمانی به دست مُسلمانی بُریده نشود.

 

سردار افراسیابی با تأکید بر بصیرت افزایی به شباهت نزدیک هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله با قیام کربلا اشاره و تصریح کرد: سر شهید حججی به دست مسلمانی که (اَشهدُ انْ لا اِلٰهَ الا الله و اَشهدُ انَّ محمّداً رسولُ الله) بُریده شد و سر مبارک امام حسین (ع) به دست شمری و... که فریب و دروغ‌گویی شیاطین زمان را خورد به نیزه افتاد.

 

وی تفرقه و تشکیک بین صفوف مسلمین را سمی مهلک دانست و در پایان خاطرنشان کرد: وحدت قوای مسلح، بسیج، آحاد مردم و دولتمردان زیر یک پرچم و تحت لوای نائب امام زمان (عج) و فرماندهی معظم کل قوا یک تکلیف همگانی در رسیدن به مرزی کمال و چهل سالگی انقلاب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار