مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان مرکزی اعلام کرد:
حجت‌الاسلام ذوالفقاری از برگزاری جشنواره سرود «شاهدان آفتاب» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۲۴ آبان فرصت دارند که آثارشان را به این فراخوان ارسال کنند
کد خبر: ۷۸۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 28 September 2019
 

 

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری از برگزاری جشنواره سرود «شاهدان آفتاب» خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این جشنواره به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: شرکت کنندگان در این فراخوان باید در موضوعات نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شرح دلدادگی امام و شهدا به یکدیگر اعم از شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام، شهدای امنیت آثار خود را ارسال کنند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: این جشنواره مختص برادران و در دو مقطع سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و ۱۴ تا ۳۰ است، ضمن اینکه حضور یک نفر مربی و سرپرست به همراه گروه الزامی و حداکثر زمان اجرا ۱۰ دقیقه است و اجرای موسیقی زنده در جشنواره ممنوع است.

 

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان باید نوآوری در محتوا و انتخاب قالب سرود را که مورد توجه هیئت انتخاب و داوران جشنواره است،  مدنظر قرار دهند و سرود‌ها با گویش محلی اجرا و شعر و ترجمه به صورت فارسی مکتوب ارائه شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار