رقابت های ورزشی  415 نفر از کارکنان کمیته امداد خراسان رضوی در یادواره فرهنگی ورزشی شهدای گمنام در7 رشته ورزشی تیمی وانفرادی با حضور ورزشکاران بر سر مزار شهید گمنام در محیط اردوگاه ثامن الائمه(ع) کلید خورد. 
کد خبر: ۷۸۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ 27 September 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از سایت خبری کمیته امداد حبیب الله آسوده در آئین افتتاح این مسابقات که در اردوگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد ضمن گرامیداشت ايام محرم و هفته دفاع مقدس با عنوان اینکه ورزش ابزاری برای سلامت جسم و روح است، گفت: ورزش باید انسان را در مسیر رشد و تجلی استعدادها سوق دهد که در غیر اینصورت کارایی کافی را نداشته است.

 

وی با عنوان اینکه کارکنان این نهاد باید الگوساز باشند، بیان کرد: تاثیر ورزش در بین کارکنان می تواند به انسجام، پیشرفت،پویایی کارآمدی و مرگ دیررس سازمان منجر شود.

 

آسوده با اشاره به حضور در ماه محرم و صفر، بر ادای احترام به مقام امام حسین(ع) تاکید کرد و ادامه داد: در جنگ نرم، دشمن دنبال حواشی است  وبدنبال دوری از ماه محرم و صفر و ارزشهای دفاع مقدس است که باید مواظب باشیم  ودر ورزش ارزش‌ها را متجلی سازیم. 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه  در مرحله شهرستانی هزار و 100 نفر از کارکنان در این یادواره ورزشی حضور داشتند، اظهار کرد: طی رقابت‌های سالم  415 نفر به  مرحله استانی راه یافتند که از این تعداد 370 نفر آقایان و 45 نفر خانم های امدادگر هستند. 

 

آسوده در مرحله پایانی این رقابت‌ها، راهیابی 36 نفر شامل برادران وخواهران همکار به مرحله کشوری را اعلام و یادآور شد: رشته های ورزشی تیمی؛ والیبال، فوتسال و طناب کشی ویژه برادران و رشته های انفرادی شطرنج، دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی بعنوان رشته های مشترک بین خواهران و برادران  برگزار شد.

شایان ذکر است مسابقات آقایان در سالن ورزشی اردوگاه ثامن الائمه (ع) و خانمها در فضای ورزشی خوابگاه مرحوم وحید دستجردی در مشهد در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار