کد خبر: ۷۸۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 27 September 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام و المسلمین وحدانی فر درخطبه های نماز جمعه 5 مهرماه کبگیان با توصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه گفت: سخن چینی وسوءظن از مختصات شیطان در بین انسانهابرای بدبینی ومتعاقبا جنگ وجدل است که اید مراقب بود.
امام جمعه کبگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضاء مجلس خبره گان گفت: توجه مسئولان باایستادگی وتکیه بر توان داخلی واعتماد به جوانان و نیروی کار میتواند باتثبیت قدرت اقتصاد مقاومتی تمامی تاثیرات تحریم ها و حربه های متعدد دشمن در تشدید اقتصادی بر کشور را ناکارآمد کند.
وی افزود: عزت امروزه جمهوری اسلامی ماحصل ایستادگی و مقاومت چهل ساله جهاد گونه ملت ایران است.
این خطیب جمعه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به نیویورک و شرکت در هفتاد و چهارمین اجلاسیه سالیانه سازمان ملل هم گفت: جمهوری اسلامی با شرکت در این اجلاسیه با نگاه استفاده از فرصتها و اثبات قدرت خود درجهان شرکت میکرد.
وی ترافیک درخواست حضور متعدد سران کشورهای اروپائی با ریاست جمهوری اسلامی را تیر آخر نجات از تزلزل برنامه های اروپا و غرب دانست و گفت: اروپای بدعهد که نه اراده و نه توان یک تصمیم درست را دارد اینب ار با پرچمداری مَکـرون به اجلاس نیویورکی آمده که همین مکرون و دولتش از شعله شنبه های اعتراض گداخته شده خود دنبال درمان است و موریس جانسونی که خود دامنگیر اختلافات داخلی است آمده برای دیگران نسخه درمان می پیچد!.
این خطیب جمعه افزود: مرکل که خود علاوه بر بیماری مزمن به دعواهای درون حزبی مشغول است آیامیتواند داعیه انعقاد قراداد وپایبندی به آن تلقی شود وبرای جمهوری اسلامی نسخه بپیچاند؟.
علی وحدانی فر با تشکر از موضع گیری ریاست محترم جمهوری در برابر غرب گفت : موضع گیری در برابر عزت و استقلال جمهوری اسلامی با شان بالا در نطق بیانشان قدرت بالای اقتدار ما زیرسایه ولایت را نشان دادکه توقع ما وملت ما همین بوده و هست.
وی افزود: زمانیکه برای شاه همین مملکت غربیها مینوشتند تا سخنرانی میکرد اما الان امثال مکرونها ملتمسانه به رئیس جمهورما تقاضای دیدار باترامپ وعکس یادگاری با او را دارند که این نشان از عزت جمهوری اسلامی در جهان است وتاثیرات مقاوت ، ایستادگی ، عزتی که شهد و مدافعان حرم درسایه پیروی از بیانات ولی فقیه به ما دادند و هرگاه در این زمینه کجروی شد دچار کاستی و متضرر شده ایم.
امام جمعه کبگیان باتوصیه به کشورهای عربی دلخوش به محافظت آمریکا از آنان گفت: برادرانه به شماها توصیه میکنم آمریکا اگر قدرت دفاعی داشت در برابر پهبادی که ما زدیم از خودش دفاع می کرد و به امثال عربستان می گوئیم شما که الان برسر دوراهی سقوط و نجات قرار دارید بدانید نجات بازگشت به کشورتان و سرباز زدن از جنگ با یمن و سقوط تان ادامه جنگ با یمن است همانطور که دیدید سامانه قدرتمند موشکی امریکا با آن همه ریالی که دادید در برابر پهباد یمنی ناکارآمد بودند.

این خطیب جمعه بااشاره به انتصاب شهردار جدید شهر چیتاب گفت : بااحترام به تصمیم شورا و حمایت از آنان در انتصاب شهردار باید بگویم : تغییرها برای به جلو رفتن و ارتقاء می باشد و آقایان در شورا به فکر اقتصاد پایدار برای شهرخاصه در مجموعه های نیمه دولتی که باید با اتکا به نیروی کار داخلی خود تامینی و پیشرفت را بوجود آورد باشند و مراقب باشید که بُعدِ نظارتی اولی تَر از بُعد دخالتی است.

وی افزود: شواریی که برنامه ریزی موفقی نداشته باشد تعویض شهردار به تنهایی خاصه در شهرهای نوپا موفقش نخواهد کرد زیرا لازمه همه اینها برنامه محوری و دقت در مشاوره بالاست!.

امام جمعه کبگان با اشاره به عملکرد موفق آقای دادگستر در طول 10سال خدمت در شهرداری چیتاب هم گفت : شهر نوپا، عَدَمِ اعتبار ، عدم همراهی مردمی، توقعات فراوان، دست خالی و نبودن امکانات لازم جسارت جرات و توکل می خواهد که تقبل شهرداری یک چنین شهر نوپایی رابرعهده بگیرد که ایشان باتمام مشکلات ده سال طاقت فرسای کاری را حتی با گرو گذاشتن آبروی خانوادگی در پیشرفت این دیار گذراند که البته جز ابن هم از خانواده جلیل القدر سید کاظم سادات انتظارنمی رفت.

امام جمعه کبگیان باتبرک به آقای همت شهردار جدید چیتاب هم گفت : می دانم تقبل این پست در این برهه حساس و این شهر ، سخت و طاقت فرساست و موضوع صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت به کنار اما انشالله با تجارب موفقی که حضرتعالی در مدت کاری خود در کنار آقای دادگستر کسب کردید و در جلسه خصوصی محضرتان عرض کردم بتوانید با مشاوره بالا ادامه راه ایشان را جهت تعالی پیشرفت شهر چیتاب با گامهای استوار با همراهی و کمک مردم بردارید.

لازم به ذکراست دربین الصلاتین ازطرف دفتر امام جمعه کبگیان از زحمات سیدحشمت الله دادگستر شهردارگذشته شهر چیتاب تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر: اسماعیل رسام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار