تیم فوتبال استقلال که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به پیروزی نشده بود در دیدار هفته پنجم با وجود ارائه نمایشی زیبا برابر ذوب آهن بازهم نتوانست طلسم را بشکند.
کد خبر: ۷۸۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 26 September 2019

تیم فوتبال استقلال که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به پیروزی نشده بود در دیدار هفته پنجم با وجود ارائه نمایشی زیبا برابر ذوب آهن بازهم نتوانست طلسم را بشکند.

مهر: در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر میزبان استقلال بود که این دیدار با برتری ۲ به ۲ خاتمه یافت. داریوش شجاعیان(۶۷) و فرشید اسماعیلی(۸۹) برای استقلال و دانیال اسماعیلی فر(۷۳) و ارسلان مطهری(۹۱) برای ذوب آهن گل زدند.

در نیمه اول دو تیم فوتبال زیبا و تهاجمی را به نمایش گذاشتند و هر چند در برخی دقایق خشونت چاشنی کار شد اما موقعیت هایی که روی هر دو دروازه ایجاد شد بر زیبایی های نیمه اول افزود و تنها گل رد و بدل نشد.

نمایش خوب دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۷ استقلال به گل برتری رسید. در این صحنه داریوش شجاعیان بین دو مدافع تیم ذوب آهن درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از مهار خوبی که داشت توپ را با شوتی زمینی به گل نخست تیم استقلال تبدیل کرد.

در حالی که استقلالی ها در اندیشه ساماندهی دفاعی خود برای محافظت از این گل بودند، تیم میزبان حملات زیادی را روی دروازه تیم تهرانی پی ریزی کرد و در دقیقه ۷۳ به خواسته اش رسید. در این دقیقه دانیال اسماعیلی فر از تعلل مدافعان استقلال استفاده کرد و درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق دروازه حسینی را باز کرد.

بعد از این گل منصوریان دست به یک تعویض هجومی زد و محمدرضا خلعتبری را به زمین فرستاد که همین حضور باعث ایجاد چندین موقعیت خطرناک شد اما حسینی مقابل این حملات ایستاد.

استراماچونی در دقیقه ۸۲ به خاطر اعتراض به داور و شوت کردن بطری کنار خط از روی نیمکت اخراج شد. او در این صحنه روی قضاوت داور اعتراض داشت و بسیار عصبانی بود.

در پنج دقیقه پایانی استقلال و ذوب آهن حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما این تیم تهرانی بود که در دقیقه ۸۹ روی شوت زمینی و دقیقه فرشید اسماعیلی به گل دوم دست پیدا کرد.

استقلالی ها که سرمست از رسیدن به گل دوم بودند بازهم در خط دفاعی غفلت کردند و در دقیقه ۹۱ گل تساوی را دریافت کردند. این گل در موقعیت مشکوک به آفساید برای ذوب آهن به دست آمد. با این حال ارسلان مطهری توانست با زدن گل دوم مانع از شکست تیمش شود.

استقلال با این تساوی ۳ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت. ذوب آهن هم با ۴ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار