ایرج شهین باهر اعلام کرد:
شهردار تبریز دوران هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه تمام عیار زندگی عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه های دفاع مقدس می تواند تمام مشکلات امروز کشورمان را حل کند.
کد خبر: ۷۸۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 24 September 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر شامگاه روز گذشته در یادواره شهدای خیابان قره آغاج «آبروی محله، افتخار کوچه ها» اظهار کرد: تک به تک افراد جامعه باید زندگی شهدا و منش آنان را الگوی زندگی خود قرار دهند و در این میان مسئولان به دلیل تاثیرگذاری بیش تر، باید به مراتب توجه و حساسیت بیش تری داشته باشند.

او ادامه داد: آسایش، امنیت و عزت بین المللی امروزمان را مدیون خون شهیدان می دانیم و باید با رفتارهای صحیح خود قدردان رشادت ها و ازخودگذشتگی آنان باشیم.

شهردار تبریز اعلام کرد: دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در سال های اخیر برای رسیدن به اهداف شوم خود از طریق جنگ نرم و جنگ فرهنگی اقداماتی انجام داده اند که با لطف پروردگار متعال و بصیرت مردم عزیز ناکام مانده است.

ایرج شهین تاکید کرد: کسی که خود را ولایی و ادامه دهنده راه شهدا می داند و می خواند، باید هم پاکدست باشد.

یادواره «آبروی محله افتخار کوچه ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط شهرداری تبریز برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و سرداران و ۱۶۷شهید خیابان قدس (قره آغاج) برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار