معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت:  امدادگران استان در ۶ ماهه نخست سال جاری به ۱۱ هزار و ۱۶۱ شهروند در حادثه‌های مختلف امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۸۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 24 September 2019

به گفته داریوش کریمی در این مدت  ۲ هزار و ۱۶۴ مورد حادثه به وقوع پیوست که ۸۸۳ مورد جاده‌ای، ۴۹۷ مورد خدمت حضوری، ۴۹۳ مورد خدمات شهری، ۱۲۳  حادثه صنعتی و کارگاهی، ۶۵ امدادرسانی کوهستان، ۵۳ سیل و آبگرفتگی، ۲۵ مورد دریایی و ساحلی، پنج مورد برف و کولاک و چهار مورد آتش‌سوزی جنگلها و مراتع بود.

وی ادامه داد: علاوه بر خدمات و امدادرسانی، عملیات رهاسازی برای ۱۳۷ نفر توسط امدادگران این جمعیت در صحنه های مختلف انجام شد و در این مدت یک هزار و ۵۸۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۷۶ نفر سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: این خدمات توسط ۲ هزار و ۵۷۵ تیم عملیاتی با هفت هزار و ۶۳۱ نفر نیروی عملیاتی و یک هزار و ۹۷۱ دستگاه آمبولانس ارائه شد.  

اعزام کاروان سلامت و نیکوکاری هلال احمر اصفهان به مناطق محروم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کاروان سلامت و نیکوکاری هلال احمر با همکاری 14 پزشک به حدود هزار و 650 نفر از ساکنان مناطق محروم شهرستان های فریدن و سمیرم خدمات درمانی رایگان ارائه کردند .

علی محمد هاشمی از توزیع داروی رایگان به بیماران این مناطق نیز خبرداد و افزود:  در مدت دو روز استقرار این کاروان در غرب و جنوب استان 40 بیمار نیز درمان سرپایی شدند .

این کاروان سلامت از ابتدای امسال نیز به ساکنان مناطق محروم  سیستان و بلوچستان و مناطق زلزله زده غرب کشور امداد رسانی کردند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار