این مقام مسئول بااشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به کاربران و مخاطبان کانال ها و گروه ها در شبکه های مجازی توصیه کرد: بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی را به عنوان محیطی برای سرگرمی، تبادل و نگهداری اطلاعات شخصی قرار ندهند
کد خبر: ۷۸۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 23 September 2019

 به گزارش تابناک مازندران، فرمانده انتظامی گلوگاه از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتظار تصاویر و فایل های غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
بر اساس این گزارش ، حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبر گفت: در پی رصد انتشار تصاویر و فایل‌های غیر اخلاقی در صفحات یکی از شبکه‌های اجتماعی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

  فرمانده انتظامی گلوگاه تصریح کرد: با انجام اقدمات اطلاعاتی و فنی، ماموران متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی گلوگاه خاطرنشان کرد: متهم که با ترفندهایی خاص و جذب بیش از 5 هزارعضو ضمن انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی از آنان کلاهبرداری نیز می‌کرد را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

عنایتی گنجی بااشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به کاربران و مخاطبان کانال ها و گروه ها در شبکه های مجازی توصیه کرد:

بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی را به عنوان محیطی برای سرگرمی، تبادل و نگهداری اطلاعات شخصی قرار ندهند و مراقب باشند تا در دام افراد شیاد در این فضا گرفتار نشوند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار