مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت:استان اصفهان به ظاهر استان برخوردار است اما بسیاری از مشکلاتی در این استان به ویژه در آموزش و پرورش از بُعد نیروی انسانی و فضای فیزیکی مواجه هستیم.
کد خبر: ۷۸۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ 23 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، محمد اعتدادی در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس گفت: ماه مهر ماه فروغ و آگاهی و دانش از راه رسید و مدارس ما چشم به راه دانش آموزان هستند.

وی اظهار کرد:امسال آموزش و ‌پرورش با کمبود و نارسایی که در زمینه نیروی انسانی داشت با همکاری و ‌هماهنگی صورت گرفته از ظرفیت شورای آموزش و ‌پرورش به نحو مطلوب استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تعیین شده کمبود شدید نیروی انسانی را پوشش دهیم و امروز با همکاری و همیاری‌ هیچ کلاسی خالی از معلم نیست همچنین از ظرفیت بازنشستگان و خرید خدمات آموزشی استفاده کردیم.

وی اولویت امسال این اداره‌کل را اجرایی کردن سند تحول بنیادین دانست و گفت: این مهم میسر نمی‌شود مگر اینکه دیوار و فاصله بین مدرسه و خانواده کوتاه شود.

اعتدادی اظهارداشت: جریانی در بحث فضای فیزیکی آغاز شده که از ابتدا تا انتهای مهرماه ۹۳ پروژه آموزشی در قالب فضای آموزشی، نمازخانه، کتابخانه و فضای ورزشی افتتاح خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار