فیلم اختصاصی تابناک
معاون وزیر ادامه داد: وقتی عالی‌ترین مسؤولان نظام علی‌الخصوص رئیس‌جمهور بر اجرای بندهای سند تحول تاکید می‌کنند در این خصوص نباید طرح سؤال شود.
کد خبر: ۷۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 23 September 2019
صبح امروز همزمان با سراسر کشور آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل آموزش و پرورش و برخی مدیران استانی و شهرستانی و دانش آموزان و اولیا در مدرسه فرزانگان یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رضوان حکیم‌زاده در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به زحمات معلمان دوره ابتدایی اظهار کرد: پی‌گیر سختی کار آن‌ها هستیم هر چند که مشکلات معیشتی و مسائل مربوط به حقوق آن‌ها در زمره حوزه پشتیبانی است.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزگاران ابتدایی 5 در روز در هفته کار می‌کنند در حالی که سایر فرهنگیان در هفته دو تا سه روز مشغول به کار هستند با مکاتباتی که با سازمان برنامه و بودجه شده درخواست ما این است که فوق‌العاده ویژه و سختی کار معلمان ابتدایی برگردانده شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص سند 2030 و این که سند یاد شده مختص به همه کشورهاست و ما در قبال آن چه وظیفه‌ای داریم اظهار کرد: طرح سوال شما به هیچ وجه موضوعیت ندارد.
حکیم‌زاده گفت: وقتی من اینجا در حال رونمایی از برش استانی سند تحول آموزش و پرورش هستم سؤال کردن در خصوص سند 2030 به کل موضوعیت ندارد.
معاون وزیر ادامه داد: وقتی عالی‌ترین مسؤولان نظام علی‌الخصوص رئیس‌جمهور بر اجرای بندهای سند تحول تاکید می‌کنند در این خصوص نباید طرح سؤال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار