عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن اینکه معتقد است ما مذاکره با اهل مذاکره که دارای اهل منطق باشد را رد نمی‌کنیم، گفت: مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها نتیجه‌ای جز اِعمال تحریم‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران در پی ندارد.
کد خبر: ۷۸۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱ 23 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، ذبیح نیک‌فر عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی هرگونه مذاکره با آمریکایی‌ها را مردود دانست و اظهار داشت: تا زمانی که آمریکایی‌ها از از رفتار وقیحانه‌ گذشته‌شان در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب، از ملت ایران عذرخواهی نکنند، باب مذاکره‌ای با آنها از سوی جمهوری ایران باز نخواهد شد.

 

وی همچنین، هرگونه مذاکره با تعیین پیش‌شرط‌هایی را مردود دانست و گفت: در شرایط فعلی، باید همه نهادهای نظام جمهوری اسلامی، یک صدا و یک حرف در رابطه با آمریکا داشته باشند که الحمدالله این یکصدایی تا حدودی ایجاد شده است.

 

نماینده مردم لاهیجان در مجلس یکصدایی در مواجهه با سیاست‌های خصمانه آمریکا را موجب تقویت قوای نظام دانست و افزود: اگر رهبر معظم انقلاب می‌گویند که نباید با آمریکایی‌ها مذاکره شود، هیچ کس در هیچ مقامی حق ندارد حرف از مذاکره با آمریکایی‌ها در هیچ سطحی را مطرح کند.

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه کرد: ترامپ به شدت به دنبال مذاکره با ایران است و آن را یک پیروزی بزرگ برای خودش می‌داند، بنابراین باید از کشور چند‌صدا به سمت آمریکایی‌ها در زمینه مذاکره و یا عدم مذاکره با آنها به بیرون درز پیدا کند.

 

نیک‌فر در پایان خاطرنشان کرد: ما مذاکره با اهل مذاکره که دارای اهل منطق باشد را رد نمی‌کنیم، اما وقتی می‌دانیم آمریکایی‌ها اهل مذاکره نیستند و ماحصل آن، تحریم‌های بیشتر خواهد بود، قطعا این نوع مذاکره را نخواهیم پذیرفت؛ معتقدم مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها نتیجه‌ای جز اِعمال تحریم‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران در پی ندارد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار